perjantai 27. marraskuuta 2009

Musta joulu(kuusi)



Perjantai se vaan taas on..

Eilen jumppailin pelkän airobisen, en jaksanut muuta, eikä olisi tarvinnutkaan.

Tänään keskiviikon selkätreeni osoitti tehokkuutensa ja selkää kivistää kivasti :)
Salilla tein rintaa. Olen viimeksi tehnyt penkkiä, ehkä juuri ennen kisoja, eli hippasen on aikaa. Vinopenkkiä mä en ole oikeastaa koskaan tehnyt, tänään tein.

Vinopenkki 12xtanko, 10x30, 10x30, 10x35 ja 3x40 siis oikeesti kolmonen... no pohjalta se pienikin ponnistaa.
Rintaa taljalla 3x20x12(ei nyt ihan tarkkaan muista)
Kiertäjälkalvosin taljassa.
Peck deck 10x27, 10x32, 10x37

Siinä se sitten oli, aijuu tunnin bikkaus päälle :)

Tilasin eilen itselleni tällaisen...


Mustan kuusen... Mä olen niin ROCK. Koristeet puuttuu, jos jollain on kettinkiä himassa niin voi lähettää mulle, ripustelen sen sitten kuusen oksille. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti