lauantai 26. joulukuuta 2009

Ihanaa olla kotona


Aamullacrossailin tallinnan katolla tunnin verran. Päälle hinkkailin hieman olkapäitä. viparit sivuille ja eteen ja taka olkia.

Kamala kotiinpaluu. mä olin valkoinen ja vihreä, mut ei tullut yrjänä kylään. Tuulta 23 m/s... Katjan saa hiljaiseksi tuollaisella tuulella.

Kotio ruokailemaan ja olin aivan varma että teen välikuoleman sohvalle. Ja mitä vielä, lähdin salille. Kevyttä lämmittelyä 40 min ja tein selkää.
Ylätaljaa
Kulmasoutua
Alasvetoa taljalla
Epäkäs smithissä
Kulmasoutu kuululla, yksi käsi kerrallaan.
Kierrot kuulalla.

Nälkähän siinä tuli ja päätin korjata tilanteen lampsimalla siskon luokse. Kaikki mahdolliset jouluruoat napaan ja takaisin kotio.
Huomenna 3 tunnin spinning klo 12 oujee jee. Mä oon niin kuollut huomenna ja moni muukin. Eiköhän siinä joululaatikot saa kyytiä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti