sunnuntai 31. tammikuuta 2010

Lumitöitä ja selkää.

Huomenta. Onhan se kumma kun ei saa nukkua, tai nukutuksi, heräsin puoli 6. Mitäs siinä sitten, keittelin kahvit ja painelin pihalle. 20 cm tullut lunta, vähän joutui raivaamaan autoa hangesta ja samalla tein mun parkkiruudusta lumityöt.

Ajoin salille ja olin siellä 7 aikaan.
matolla 45 min
ylätalja Tangolla 10x45, 10x50, 10x55
Alatalja 3x8x45kg
Alasveto taljalla 2x35 kg 1x30kgx10+ Punnerrukset perään. 20x, 40x 30x
vatsoja kahdenlaisia.


Koitio kun tulin en päässyt parkkipaikalle, aura-auto oli tehnyt siis työnsä. No ei se mitään mutta naapurin Keijo (sellainen 70 vee vanha pappa)oli myös hommaillut parkkipaikalla. Se oli kasannut lumet mun ruutuun... Siitäkö riemusta kiljahdellen jouduin tekemään uudestaan lumityöt mun ruudusta ja suurimmaksi osaksi parkkipaikkaa, kun se pelle oli kolannut ison kasan ajokäytävälle. Tein myös muutenkin pihalla lumitöitä ettei ihan nilkat kastu. Keijo oli aamulla samaan aikaan pihalla kun minä lähdin, tietää tasan tarkkaan kenen ruutuun se niitä lumia lappas. Menipä sitä jälkiverryttelynä sekin 20 min lapion varressa. Ja tää ei ollut sen ensimmäinen kerta. NYT ON SOTA, Luminen sellainen.
Nyt mää lähen uimaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti