perjantai 22. tammikuuta 2010

Pientä säätöä...

Aamujumppa jäi tarkoituksella väliin, valvoin ihan liian myöhään. Siirsin musiikkitiedostoja koneelta toisella ja kun en ole mikään nörtti(ei millään pahalla niitä kohtaa jotka sen osaavat) niin tein sen luultavasti kaikista vaikeimman kautta... Nainen !!!! :D

Illalla jumppailin. Piti juosta vain lämpimikseni, mutta kulki tossu mukavasti matolla, mitä sitä sitten lopettamaan. 50 minuuttia vierähti.
Rintaa ja ojentajaa raudan parissa.
Rinta taljalla lattialta 12x10kg, 10x15kgx2
Rinta käsipainoilla tasapenkissä 12x15kg, 12x17,5kg, 10x17,5

Ojentaja dippi omalla painolla 12x, 6x2 ihme hyydytys tuli, mutta tein ton heti rinnan jälkeen et varmaan siksi hapotti.
Taljassa köydellä 12x30 kg, 10x35x2
Taljassa narulla yksi käsi kerrallaan. 10x10 kg, 8x15kg, 8x15+18x10kg


Siinä se sitten oli kaupan kautta kotiin. Ajattelin tehdä puolukka sämpylöitä.
Oon tehnyt pakkaseen vaikka mitä sämpylää ja pian sinne ei mahdu enään mitään. Tyhjennän sitä välillä työpaikalle.


Eilen olin mun ystävällä ja sillä on ihana uusi koti, mä menin sinne eväineni istuin lattialle, etten vaan sotkisi valkoista sohvaa. Löin takapuoleni ja pepsimaksi pullon lattialle ja siitä se suihku sitten alkoi.... voi vehje. Mä huusin vaan, mitä teen ja painoin pullon syliini. Mä ja kaikki muutkin paikat oli sitten limussa.. siinä meni rahin päällinen vaihtoon ja pyyhittiin sohvaa. En varmaan enään ikuna pääse kylään sinne :)
Ainakaan minkään elintarvikkeen kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti