maanantai 11. tammikuuta 2010

uusi viikko vanhat jutut...

Eilenn tein 2 lenkkiä. Toinen kävellen 1 tunti 45 minuuttia, illalla toinen juosten tunnin verran.

Aamulla huitasin itseni salille. Kävelin 45 minuuttia, kesällä aika taittuu 5-10 min nopeemmin, joko mä oon hidastunut tai alusta vaatii veronsa.

Päätin tehdä kunnolla jalkoja.
Reiden ojennus+ prässi heti perään. Ojennus 77kgx1x12, 86kgx2x12 ja prässi 165kg, 195kgx2 165x1 ja aina niin monta kuin menee 10.15 toisto about.

Yhden jalan ojennus 3x12
Askelkyykky kävely. 1x40 askelta 8kg kuulalla, loput 2x 12 kilon kuula

Mun persaus ja reidet kyllä sai kidustusta. Piti pukkariin kävellessä huilata puolivälissä, takareidet kramppasi... Niin ne venyttelyt. Mä venyttelen sit huomenna pilates tunnilla..


Kävin eilen viemässä naapuriin sämpylää. Kotiin mennessä huomasin että lenkillä käydessäni olin ottanut avaimistani sen kotiavaimen pois... Onneksi Hannalla on vara-avain, ei tarvinnut soittaa huoltoon. Olin niinkin seksikkääsä asussa kuin t-paidassa, hiihtosukissa ja pitkissä kalsareissa liikenteessä. Ja jauhoinen kädenkuva persauksissa...
Otin kuntokuviakin, mutta pieniä teknisiä ongelmia... saa nähdä milloin saan ne puhelimesta ulos. Empä ole mikään datanomi, vaikka mun faija ehkä niin luuleekin :)

ILOSIA REENILÖITÄ KOKO VIIKOKSI.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti