tiistai 9. helmikuuta 2010

aivan täysin turha postaus....

Piti oikein miettiä että mitä tänään on tapahtunut... Tuntuu ettei oikein muista paria tuntia taaemmas(kaamee sana, onko se edes sana?)
Aamulla kävin salilla tekemässä kevyen airooppisen, eilen vedinkin hampaat irvessä. Taisin polkea 40 minuuttia, keskisyke on ollut 127. Tosin mä en luota tuohon mittariin pätkääkään, se näyttää ihan mitä sattuu...
Tein myös vatsoja.

Töissä sain ihan järjettömän kiireen aikaiseksi ja menikin koko päivä tosi nopeaan, ei edes kissaa ehtinyt sanomaan. Salaattikin meni melkein seisten syödessä ja ahmiessa, ei hyvä ollenkaan. Mä haluan nauttia mun sapuskat... Jos nyt nauttia voi :)
Mä oon kyllä sellainen kone, että voin syödä samaa safkaa vaikka vuoden putkeen, eikä tuu kovin oksu olo. Saa nähdä milloin tulee munat ja jauhelihat korvista ulos, en kyllä usko että tulee.

Illalla kävin ohjaamassa spinningtunnin ja pilateksen. Spinnussa tulikin huudettua ihan armeija meiningillä, hieman innostuin.
Voi olla, että ensi tiistaina mun tunnilla ei oo ketään.???
Siitä olikin sitten vaikea aloittaa rauhallinen pilates ja puhua rauhoittavalla äänella tyynesti, kun oikeesti olis tehnyt mieli juosta salia ympäri ja huutaa Perkeleeeeee nyt kaikki mukaaaaaaan...

Huomenna on keskiviikko ja salille kurvailen iltasella. Pidetään hullua jännityksessä(itseäni) ja mietin sitten vasta mitä reenaan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti