lauantai 13. helmikuuta 2010

Katjuskan lauantai menee näin hupaisasti...

Eilen mä en tehnyt mitään lojuin himassa.
Mä olen nukkunut 8 tuntia viimeyönä Jippii. Heräsin 5.38 ja eikun persaus keittiöön. Kahvia ja tein eväät päiväksi.

Poljin fillaria 75 min Nii just ei mitään järkee.
Rintatreeni:

Alataljassa 4x12
Käsipainoilla vinopenkissä 4x12
Penkki pelkällä tangolla niin monta kuin meni... karsee hapotus. (siis ihana)

Hauis käsipainoilla 4x10-12
Hauis ristikkäistaljassa 4x12
Hauis alataljalla Köydellä 3x10-15

Mun piti mennä Jumboon mutta meninkin venyttelemään salille, teki kyllä oikein hyvää.

Huomenna uimaan aamulla Niinan kanssa, tästä on tulossa tapa. Ei me siel uida me vaan juorutaan lämpimäs altaassa... Huomenna vaihdetaan hallia ja käydään testaamassa Itis.
Illalla on tarkoitus mennä "pelaamaan" amerikkailaistajalkapalloa... Mä varmaan puen varusteetkin nurinpäin, jos sellaisia tarjotaan. Kaikkea sitä pitää mennä lupaamaan, ehkä mä keksin jonkun tekosyyn ettei tarvii mennä :D

Loppuilta kotona..

Ihanaa ystävänpäivää kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti