sunnuntai 21. helmikuuta 2010

Sunnuntain venkoilut.

No ei se mennyt tänäänkään kuin elokuvissa :) Haukuin samalla siskon miehen, se tuli näsäviisastelee mulle ja mä nälkäisenä hieman karjaisin sille tuolla parkkipaikalla... pyytelin kyllä anteeksi.

Salilla juoksin tunnin ja tein ojentajaa. Olisin voinut juosta helposti vaikka kuinka pitkään.

Dippi omalla painoilla 12x3
Ojentaja taljalla vuorokäsi
Dippi penkillä.

Ja venyttelin myöskin.


Siihen ne jäi, energiaa ei ollut kauheasti ja mun aamupalani odotti mua pukkarissa...

Kurvailin Giganttiin, ei palvelua
Prismaan, Ei myyjän myyjää,nyt meni jo vähän hermo....(taas)
Johonkin toiseen elektroniikka liikkeeseen, ei kukaan mitään huomaa.
Pieni hiki oli lähellä, mulla oli päällä toppahousut, niiden alla, housut ja niiden alla pitkät kalsarit. Mutta nyt kotona, tekis mieli vetää ne toppahousut takas jalkaan, mä oon niin jäässä....
Expertillä oltiin heti hihassa kiinni, mukaan lähti jotain ihan muuta kuin kamera... että näin tänään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti