perjantai 5. helmikuuta 2010

Väsynyt reenaaja...

Maalinkäryssä nukutun yön jälkeen painelin salille, kahvit jäi väliin mut ihan hyvin pysyin hereillä.

Fillaroin 40 minuuttia ja juoksin 20 minsaa päälle. Nyt pitää taas fillaroida enempi kuin juosta, on tuo koipi sen verran osoittanut mieltään että annan sille armoa. Ei se juostessa niinkään satu, mutta koko loppupäivä se on jäykkä ja särkyinen.

Kolistelin puntteja sen verran että sain hauiksen kipeeksi ja olin varsin mielenkiintoinen päivä töissä kun kädet herjas.. se oli niin hyvä idea aamulla :D

Hauiskäsipainoilla 12x3
Hauis ristikkäistaljalla 15x4
Hauis ylätaljalla myötäotteella. 12x3

Tänään mua on väsyttänyt ihan hirmusesti ja pieni känkkiskin ollut sen takia. Mutta töissä onneks muille voi sanoa että tänään on kikkeli otsas, eikä johdu teistä. Muut on sit hiljaa ja puhuu nätisti loppupäivän :)
Illalla mä en mitään jaksanut tehä, edes ajatella joten voin olla rauhassa zombie kuten mua kauniisti töissä kutsuttiin...

olen viikon verran ollut sillä matala hiilarisella sapuskalla ja voi olla että väsymys johtuu siitäkin, ei tietenkään huonosti nukutuista öistä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti