lauantai 17. marraskuuta 2012

Matolla lämmittely alkuun.
Salille tullut kaksi juoksumattoa lisää, uudessa matossa on selvästi kovempi alusta.

Upside down smith 4x20
Reverse hack+prässi perään 4x 10-15 molemmat
Leveä kyykky 32kg kuulalla, pysähdyksellä alhaalla + vinopenkissä naamallaan pakaran nostot 10 molemmin jaloin ja 10 vuorojaloin.
Takapotku taljalla.
Askelkyykky paikallaan, pitkällä askeleella.
Lantion nostot
Reiden ojennukse molemmin ja vuorojaloin

30 min venyttely.

Mihin on kadonnut herramiesten tavat? Ajattelin mennä solariumiin treenin jälkeen, kaivelin rahaa pussista, niin yksi pässinpää meni sinne solariumiin ennen mua. Sanoin, että olin menossa sinne... Ei mitään änkes vaa sinne koppiin ja nauroi päälle. Pässi. No mä laitan sitten vaikka itseruskettavaa :) siitä ei ainakaan saa syöpää. ARGH!! kosto elää trust me!

Loppuilta relaa sohvalla.

5 kommenttia:

  1. Jo on huonon kasvatuksen saaneita uroita siellä :(
    Kosto elää!

    VastaaPoista
  2. Jäätävä kunto! Tässähän tulee ihan huono omatunto :D kun kuvia katselee!
    PS. Onko suosikki-merkkiä juoksumaton suhteen?! Itse tykkään LifeFitnessin matoista

    VastaaPoista
  3. Laita muuten joku kerta (ihan mielenkiinnosta :P) vertailukuvat jos jaksat penkoa omia kuva-arkistojasi!? :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos :D
    Voin mä kaivella mun vanhoja kuvia :)
    Matolla ei oikeastaan oo väliä kaikki käy, en edes kuollakseni muista minkä merkkiset matot meillä on salilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ..merkki siitä, että siellä vaan treenataan eikä muuta ;) Peukut sille!

      Poista