torstai 27. joulukuuta 2012

Eilinen oli jalkapäivä joka tarkoitti myös, että sai syödä enempi, mä siis rakastan jalkapäiviä :D

Prässi
Reverse hack.
Smith.
Yhden jalan istumaprässi.
Leveä kyykky kuulalla.
Pakarapotku reidenojennuslaitteessa.

Kaikkiin sain lisäillä painoja enempi. Prässiä tuli tehtyä 6 sarjaa.

Tänään tein olkapäitä ja hyppelin narulla 20 minuuttia. Hauista pumppailin myös, kun ovat niin kovin pienet. Mun hauis treeni tuntuu menevän enempi olkapäihin, joten mä nyt koitan opetella kovasti tekniikkaa, ettei se menisi olalla. Tosin en mä kisalavalla hauista tarvii, perseen vaan :) ja vähän olkapäitä..







6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Lisäsin vanhan kuvan blogitekstiin :) kertoo enempi kuin tuhat sanaa :)

      Poista
    2. No nih Katjuska, selekiytti! :D Et koklannu sitä prässiä? :)

      Poista
    3. Joo en mä vielä, odotan perseen vahvistumista :) luulen et 60 kiloo mun pikku kintuille on vähän liikaa :)

      Poista
  2. Pakko kaapata tuo kuva,on niin hyvät keskutelun aiheet.

    VastaaPoista