tiistai 4. joulukuuta 2012

Keskiviikkona taas piikille, olkapäähän täräytetään. Helpotusta luvassa siis.

Sitä ennen treenataan kuin eläimet, koska sen jälkeen ei taas saa hetkeen oikeaa kättä käyttää, sopivasti tulee nämä vapaat tähän.

Tein Eilen muutaman liikkeen selkää ja olkapäitä. Ruuhka oli taas helvetinmoinen, mutta ei alkanut ahdistaa.
Tänää vuorossa oli ojentaja, hauis ja vatsat. Illalla vielä ajattelin venytellä tuossa lattialla takkatulen loimussa...

Ostin tänään myös uuden hyppynarun, edellinen on kulunut puhki. Edellinen oli sellainen  vaijeri versio ja sillä saa aikalailla raipaniskuja itteensä, kuten tänään.
Housut: Casal, laminaatti: Bauhaus, toppi Nike, Taulu; oma puhelin : i phone 4s
:D


Ärsytykseni on kasvanut tiettyä toimintaa kohtaan.. Pidän eri blogien lukemisesta, mutta moni on alkanut ns. mainostamaan blogeissaan kaikenlaista. Ripsien pidennyksiä, kynsiä, proteiinijauhoja. Osa päivityksista on pelkkää mainostamista ja minä ainakin skippaan sellaiset tekstit ylitse. Varmasti jos joku on miettinyt jonkun pillerin tai jauheen testaamista, sille on ihan oikea paikkansa, mutta kun lähetys kirjoittajalle saapuu jokaisesta purkista otetaan kuva ja ne lätkäistään blogiin.
Mä nyt oon muutenkin sellainen että ehdottomasti aina sanon ei kaikkeen ensin :D

Mä käytän joitain lisäravinteita, käyn kosmetologilla ja satunnaisesti kampaajalla. Mutta luulen ettei ketään kiinnosta montako näppylää multa on puristeltu ja missä salilla mä käyn ja kuinka ihanaa ja parasta palvelua saan. Tai että mitä rasvaa nahkaani lätkin hoitokäsittelyiteni välissä?
Huomaa, että mua on taas tänään sattunut niin saakelisti käsiin, on käyräkin punaisella :D



Stockmann

2 kommenttia:

  1. Pidä oma tyylisi,tätä blogia jaksaa lukea aina ja tarkistaa onko tullut uutta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jyrki, en kai mä muuta osakaan, tosin aikalailla välillä pitänee mietiä mitä kirjoittaa jos joku vaikka nyrjähtää. Eipä oo kai kukaan vielä nyrjähtänyt :D

      Poista