sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Haloo hetkinen. Mulla oli jostain syystä aivan käsittämättömästi virtaa salilla.
Hyvä homma sillä kyseessähän oli jalkatreeni.

Jostain sain aamulla idean, että pitänee koittaa suorinjaloin maastavetoa, ei ilmeisesti sattunut tarpeeksi minnekään. Sitähän oli sitten koitettava, hyvin meni, en olekaan toisen leikkauksen jälkeen edes uskaltanut ajatella koko liikettä. 
Lämmittelin ensin tangolla ja laitoin 50 kg seuraavaan, olipa kevyttä. Lisäsin painoa ja otin vyön käyttöön, naamahan siinä punaiseksi meni ja kaikki muukin näkyvä iho, mutta 8 toistoa tein 70 kg. Ihan hyvin tällaiselle monivammaiselle. Seuraavaan vähensin 10kg ja se menikin taas helposti.  Eipä sitä tarvii ohjelmaan noin isoilla painoilla tehdä, mutta olipa kiva kokeilla.

Seuraavat liikkeet olivat:

Reverse hack
Leveä kyykky kuulalla
Potku taljassa.
Askelkyykky koipi penkillä.
Prässi(joo vasta nyt kun se oli jatkuvasti varattuna)
Yhdenjalan istuma prässi.
Reidenojennus+ potku samassa laitteessa perään.
Hanurin rustistukset vinopenkillä.

15 min juoksua päälle. Edelleen on virtaa, tuleekohan se kuolema huomena??
Olkapäätkin ovat kipeät eilisestä treenistä, niin ei ole päässyt käymään vähään aikaan.





13 kommenttia:

  1. Heipparallaa! :) Voisiks linkata videon uudestaan tähän siitä ns. hanurirutistuksesta, kun taannoin tais olla? :) TSEMIÖ Katjuska!! <3 Kisaatko tänä vuonna?

    VastaaPoista
  2. Here you go, jos se oli tämä mitä tarkoitit. Tarkoitus olisi koittaa tiristää kisakuntoa kevääksi katsotaan miten käy :)
    http://katijaj.blogspot.fi/2012/12/kaupat-turvoksissa-sali-tyhjana.html#comment-form

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, eka kisa Sulla ja bf? Hienoa, tsemiä!! <3

      Poista
    2. Hei juu, Mieheni keksi, että tuota vois ehkä kokkeilla taljassa, tai sitte nilkkapainot, mutta meillä ei salilla oo, en tiiä sit pysyskö käsipaino.. ;)

      Poista
    3. Itseasiassa tämä on kolmas kisa, kaksi edellistä bodyditneksessä, nyt bikini. Jospa nää lihat sinne riittäisivät :) Kiitos.

      Poista
    4. Taljassa toimii kyllä hyvin, vaikeaa kyllä ilman remmejä :) käsipaino reisien väliin vois toimia!

      Poista
  3. Niin siis nilkkaremmit just. Tai juu käsipaino reisien välis, ajattelin nilkkojen välis. :) TSEMIÄ diettiin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta, eiköhän se läski tässä pikkuhiljaa pala :)

      Poista
  4. Juu kovastihan oot timmistyny!! Anna palaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan sitä jonkin verran palanut jo, tosin tää kisahommeli tuli vasta myöhemmin mieleen, siitä se ajust sitten lähti kun kaverin kanssa pistettiin viisaat päät yhteen :)

      Poista
  5. Niin siis taljassa nilkkaremmeillä vois kokeilla,nilkkapainoja ei meillä salilla oo. Tai just sillai et panis käsipainon, mutta remmeillä varmempi, ei tarvis ajatella et pysyykö. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietinkin et jos se paino olis reisien välissä olisko se helpompaa kuin nilkkojen :) sä oot onneks fiksu likka ja keksit kyllä jotain. Jos ei muuta niin ilmasotintiteippiä :D

      Poista