perjantai 18. tammikuuta 2013

video
Selkää tänään ja sinne pieni setti suorinjaloin maastavetoa sekaan+ kulmasoutua perään.

Kevennetyt leuat.
Ylätätalja tangolla.
Ylätalja rusetilla.
Pull over taljassa.
Kulmasoutu taljassa, vuorokäsin.
Maastaveto+ kulmasoutu tangolla.
 15 min juoksua perään ja aamulla tein intervalleja himassa fillarilla.

Kävin myös lääkärissä, veriarvojen tsekkaus ja samoilla mennään. Ylläri pylläri sain sitten vielä piikin olkapäähän. No kolmas kerta toden sanoo ja onhan tuo ollut jo paljon parempi, pientä kipua välillä esiintyy. Olen oppinut varomaan sitä jo niin hyvin, etten mene hölmöilemään.

Iltaisin yleensä tuntuu tältä, olenkin herännyt monesti sohvalta ja kömpinyt makkariin. Tosin nyt olen osannut jo hipsiä 9 jälkeen sänkyyn :)

Lisenssikin maksettu, nyt pitää vaan saada itsensä kuosiin..
Kuulemma tankkausta ensiviikolla jos kunto sallii. Aika varma oon, että sallii :) Oispa vapaa tankkaus, pliiiiiiiiis???
Hauskaa viikonloppua kaikille.

7 kommenttia:

  1. Vau, tankkausta! Jee!

    Mietin tota kulmasoutua, onko hippasen liikaa vastusta kun joutuu nykäiseen? saatko tuntumaa selkään?

    VastaaPoista
  2. No saattoi olla, oli jo neljäs sarja menossa, enkä jaksanut kevennellä, kun viimeisiä vietiin :) tuntumaa kyllä tuli.

    VastaaPoista
  3. Hyvin pyyhkii - jee, tsemppii! Hengessä mukana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos M :D <3 kilpparitkin oli ihan jopa 14 et näillä mennään... (putous)

      Poista
  4. Piti tulla kiittään asiasta tehen,videoista.Näkee itsekkin miten pitäs liikkeet tehdä :D
    Hauskaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jyrki, en sitten tiijä oonko ihan paras esimerkki, mutta olisin voinut ehkä vyön laittaa, mutta kun tein vähän pienemmillä niin ajattelin että tukisin omilla lihaksilla selkää. tein nämä liikkeet peräkkäin ja väsymystä selkeesti havaittavissa.

      Poista
  5. Minua auttavat niin olen tyyväinen.

    VastaaPoista