perjantai 1. helmikuuta 2013

Tänään sängystä nousi persiiseen ammuttu karhu, joskus olisi vaan mukava nousta silloin kun ei enää nukuta, eikä kesken unien koiria viemään ulos. No minkäs teet, itse olen ne hankkinut.

Salilla tein selkää ja nopeasti sen teinkin. 35 min aika tehokasta silti, vaikka kevyenä sen teinkin.
Saman ajan pukkarissa eräs nainen valmisteli itseään treeniä varten... piti ilmeisesti laittaa tukkaa, naamaa ja vaihtaa vaatteita. Venyyhän ne treenit noinkin ja voi sitten Heia Heiaan kirjoittaa olleensa salilla pari tuntia..

Ylätalja leveä ote
Ylätalja kapea ote
Pullover taljassa.
Takaolka taljassa.
Kulmasoutu.
Takaolka ristikkäistaljassa.

Kunto oli aavistuksen edennyt viime viikosta ja tulee varmasti ruokiin hieman muutosta ensi viikolla, ei se mitään varaa on tiputella.  Viikon päästä olisi ilmeisesti tankkausta luvassa. Sopiihan se mulle, voin taas viikon haaveilla mitä syön. Pitäähän sitä haaveita olla.

12 viikkoa kisaan ja nyt mua alkoi jännittää noilla kengillä kävely, ne tuntuu jotenkin pirun liukkailta, ei pohjasta ulkopuolelta vaan sisäpuolelta. Treeniä vaan, kivan pitkä olo kyllä tulee ne jalassa :) Salillekin tuli peilit yläkertaan niin voi siellä harjoitella treenin päätteksi poseeraamista. Omassa pituusluokassani on 13 kilpailijaa, enkä mä lähde hakemaan sijoituksia häntäpäästä tai kisakokemusta. Ne ei kelpaa mulle, kyllä parhaani teen, että nämä loputkin laardit kuoriutuu tästä kropasta. 





3 kommenttia:

  1. Aina ei oo hyvä päivä. viude että oon ollu pahalla päällä tänään.

    VastaaPoista
  2. Huh, eikö siihen enää ole kuin vajaa 12 viikkoa! Nopeasti se aika kuluu. Harmi kun en pääse katsomaan kun kisaat. Pitää olla hengessä mukana kotikatsomossa kuiteskin :)

    VastaaPoista
  3. Äkkiä mänöö aika :) Sä ootkin sitten jo varmaan puoliintunut? Mutta ihanaa kun olet hengessä mukana :D

    VastaaPoista