perjantai 22. helmikuuta 2013

Viikko mennyt aikalailla kiireessä. Treenit aamulla ja sitten kouluun, voi luoja mikä väsymys ollut koko viikon. Nuijanukutus lähes joka ilta sohvalle klo 21:30 ja siihen mä oon sitten jäänyt koko yöksi, ei ole jaksanut edes yläkertaan hipsiä nukkumaan.
Koulussa on ollut tosi aktiivinen viikko, muut lomailee me ei. 

Hierojalla tiistaina ja tänään uusi käsittely. Voi luoja mun jalat on tukkeessa, eilen niitä putkirullailin salilla, ei voinut muuta kuin irvistellä niin pirusti. Tänään hieronta kestäisi 1,5 tuntia. Jospa siinä ajassa saisi paikkoja auki :)

Huomenna taas tankkaillaan, kauhunsekaisin tuntein sitä odottaen. Vaikka syöminen on ihanaa ei se paha olo kauheasti houkuttele. Voishan sitä valittaa jostain oikeastakin asiasta, mutta ei auta :) Sunnuntaina onkin sitten lepoa luvassa, sitä innolla odottaen. Olen alkanut olemaan aika hyvä noissa lepo hommissa, jopa nautin niistä :) 

Tänään selkää ja huomenna kinttuja. Olen nyt suosiolla jättänyt "isot" raudat taakse jalkatreeneissä ja kisoihin asti menen kevyemmin ottein. Jalat kun tuppaa keräämään kovasti nestettä ja ne kaipaavat lepoa. Hyvin huomasi tuossa parin päivän kipeenä olo aikana miten nesteitä katosi jaloista, jalat on kyllä pikkaiset, mutta ihan siedettävät.

Iloista viikonloppua!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti