sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Kuori ja rasvaa, siinä ohjelmaa viimeisille viikoille :) Aikamoista puuhaa tuo ja ihanan pehmoinen iho tulee kyllä. Äkkiä vaan tuppaa kuivahtamaan näin talvella nahka jos sitä ei säännöllisesti hoida. Nyt on pehmoinen  iho ainakin huomiseen.
Body shoppailua.
Harjoituksen vuoron saivat tänään Hauikset, vatsa ja rinta.
Pitkiä sarjoja minuutin palautuksilla, voi luoja mikä polte. Tuli oikein huono olo viimeisissä toistoissa, joten eiköhän se alkanut perille mennä aikalailla.
Jalkoja on nyt oltu treenaamatta vähän yli viikko ja perkuleet alkavat pikkuhiljaa pehmentyä. Nyt vaan hierontaa ja venyttelyä kehiin niin saan ne kunnolla palautumaan. Alkaa varmasti hierojakin päästä pintaa syvemmälle, ei niin kiristä :)
Viime jalkahieronnan jälkeen ne kyllä kipeytyivät ja seuraavana päivänä tuntui todellakin siltä, kuin olisi niitä treenannut. En mä juurikaan ole(koskaan) niille näin lepoa antanutkaan ja sen kyllä huomaa. Jos ei leikkauksien jälkeisiä lepoja lasketa. Hyvä syy myös lopettaa treenin jälkeinen aerobisen hinkkaus, palautuu huomattavasti nopeammin.
Kyllä mulla on viisas valmentaja täällä kotona :D

Sukulaisilta kuultu kommentti: On se hyvä, että sulla on siellä kotona joku vahtimassa, ettet meNe jääkaapille???? Joo ei mua tarvii vahtia sen takia, mutta ehkä he ajattelevat sen olevan niin ja itse tarvitsisivat jääkaapille ovimiestä? Mun ovimies on ihan mun omassa päässä ja kun tavoite on selkeä ei repsahdustakaan tapahdu. Eipä mua ns. Offillakaan tarvitse kauheasti jääkaapille olla päästämättä. Osaan kyllä ihan itse päättää mitä suuhuni mätän ja minkä verran, enkä pode huonoa omaatuntoa.

Toinen kommetti: Eikö sun pitäisi pitää itsestäsi parempaa huolta? Toi on niin kauhean vaarallista laihtua noin paljon, terveys ennenkaikkea... No nimenomaan terveys ennen kaikkea :) Jos eläisin kuten lauseen heittäjä olisin ylittänyt viikon alkoholi annokseni jo maanantaina, muista huonoista elämän tavoista puhumattakaan. Toista on helppo arvostella ja eikä alkoholismi/röökin polttaminen/ roskaruokaa syöminen ole yhtään epäterveellistä? Täytyy vissiin alkaa dokaamaan dietin jälkeen, saan paremmin hyväksyntää... Niin varmaan, mulle on ihan sama mitä muut ajattelee. Mä kyllä tiedän omat rajani.
Enkä mä jaksa perustella tai keskustella asioista joita toiset ei kuitenkaan ymmärrä. Toisille sitä on luotu ja toisille ei,selkärankaa nimittäin.




1 kommentti: