tiistai 5. maaliskuuta 2013

Reipasta päivää vaan mulle.

Tänään silmät ovat pysyneet suhteellisen hyvin auki, vaikka koirat herättivät jo 6 aikaan ulos. Koitin torkkua sohvalla hetken, mutta niillä apinoilla oli nälkä ja eihän ne antaneet mun nukkua. Ruokaa koirille, itselle kahvia ja suunnittelemaan fillarointia. Pääsin myös toteutukseen asti ja tunnin suhailin.
Suihkuun ja hierojalle, koska olin todella reippaalla tuulella, kävelin sinne 25 min meni matkaan. Osa piti juosta, koska naapuri jututti mua matkan varrella.

Rullauksesta on ilmeisesti ollut hyötyä, koska hanurin hieronnan jälkeen alkoi pistely takareisissä ja pohkeissa. Ilmeisesti pääsi vähän syvemmälle tällä kertaa lihaksiin. Selkähän mulla olikin juntturassa ja siihen olisi pitänyt jollain isolla nuijalla täräyttää, että sen saisi kertalaakista auki. Jeesas kumminkin ja uusi aika plakkarissa, sekä rullauksia jatkamme tasaisen tappavaan tahtiin.
Tänään ei siis ole salia ollenkaan, huomenna onkin sitten taas koipia luvassa. Kohtahan sekin ilo loppuu kun jalat saa lepoa muutaman viikon.

Tilasin itselleni uuden puhelimenkin, hyvin on mennyt ilman luuria edelleen. Eipä tässä niin kiirettä ole tai pakko olla tavoitettavissakaan. Ihanan huoletonta elämää. Äidin yhteystietoihin on kyllä tallennettu varanumero, josta saa kiinni jos tilanne huolestuttavasti esim. yön aikana pahenee, sen suhteen huolia kyllä riittää.

Näillä mennään :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti