maanantai 4. maaliskuuta 2013

Voittajan on helppo hymyillä :) ja kohta oikein levee hymy(ja valkoinen) onkin. Voitin Jessican blogista vaalennusliuskat hampaille. Saankin sopivasti raudat pian pois, joten mikään ei pilaa mun leveää hymyäni :)

Airoobinen suoritettu ja salitreeninä oli selkä. Eilen olkapäät ja vatsat :)

Mä en tiedä mikä mua vaivaa, mutta mulla on hyvä fiilis. Vaikka on surua puserossa ja jotkut sukulaiset on hemmetin rasittavia silti mulla on onnellinen fiilis. Liekö lääkitys kohdillaan vai se, miten on oppinut käsittelemään asioita. Miksi mun pitäs ajatella mitä joku pässi musta ajattelee ,kun ei hänkään niin tee?? Mä en aio saada harmaita hiuksia sen takia jos jollain muulla on huono olo oman itsensä kanssa. Olen myöskin huomannut, että aivan salaa olen saanut itselleni pari hyvää ystävää, mikä mahtava fiilis.

Hajoitin myös puhelimeni, mutta sekään ei tunnu haittaavan menoa. Eipähän tarvii vastailla siihen, eikä ole ollut mitään kiirettä hakemaan uutta kaupasta :)

Nyt asettaudun kiduttamaan itseäni putkirullan kanssa lattialle ja vedän lonkkaa loppuillan.

4 kommenttia:

  1. Hheh, olet palkintos ansainnut! ;) Sun asenne elämää kohtaa on aivan omaa luokkaansa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jessica, mä odottelen postilaatikolla joka päivä :D
      Ja kiitos muutenkin, kyllä se asenne on opittu monien alamäkien kautta. Vielä vanhat tavat meinaavat välillä nostaa päätään, mutta muistutan itselleni siitä ja potkin vanhat tavat kumoon. Asenne on sinullakin kohdillaan :)

      Poista
  2. Kiva kuulla, että siellä menee hyvin! ..kaikesta huolimatta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siksi mä tätä olotilaa vähän ihmettelenkin...

      Poista