torstai 18. huhtikuuta 2013

Hiilaria koneessa, sen huomaa!!! Eilen treeneissä tuntui, että mun kädet repeää :) positiivista siis? No eihän nuo pikku kädet mihinkään repeä...
Eilen oli rinta ja hauis päivä.
Hiilareiden mättämisessä on mulla ainakin se huono puoli, että mulla on vartin päästä nälkä, vaikka vetäsin juuri 600g perunaa... Kärttynen akka, vaikka kalorit on hitosti enempi kuin dietin viimeisimpinä viikkoina. Mä syön ruokani salaattikulhosta, koska lautaselle ne ei mahdu :) Kaikki menee käyttöön oitis, ei paljon mahan pohjassa paina.


Tänään koulua, hammaslääkäriä(eikä vieläkää viimeinen kerta, ai että alkaa jo pännimään  siellä ravaaminen) ja salia.

Salilla extra huomio hanuriin tänään. Kaikki mahdolliset temput käyttöön, jotta perse saisi lisää kokoa ja muotoa.
 Väsyi se ainakin, 15 toistoja ja 4 sarjoja. Yleensähän teen vain 3 sarjoja, mutta nyt mennään nelosella.
Vielä oli suhteellisen hiljaista salilla, kun menin. Kyllä se 4 aikaan olisin sitten ammuttu täyteen. Vähän meinasin kiukutella, nälissäni, mutta sain kuitenkin vedettyä hymyn naamalleni. Istuin kiltisti odottamassa laitteen vieressä, odottamassa vuoroani, kun joku siinä huilasi sarjojen välissä...







4 kommenttia:

  1. Treenii treenii, niin täälläkin, nyt ei löysäillä, ihan kuin tässä nyt joku ois löysäillyt :D Hyvä me!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon mä tosin tormännyt tässä kisahulinassa sellaiseen kommenttiin, että näytän siltä kun en olisi edes treenannutkaan.. kelaa miten hyvältä näytän kun alan nyt treenaamaan :)

      Poista
  2. Tiedän tunteen hammaslääkärissä ravaamisesta - ikinä ei ollut se viimeinen kerta! Mutta sitten kun se päivä tuli..ah sitä iloa!
    Pyysin vielä samaan syssyyn esteettisen hammashoidon, jossa hiottiin kaikki hampaiden reunat nätiksi..valkaisu vielä ja avot!

    Hyvä, anna pyllylle kyytiä! ;) Senkin tunteen mä muistan, valitettavan kaukaisesti tosin.. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei tunnu loppuvan ikinä. piti saada eilen pois, mutta sitten ne ite ryssi aikojen kanssa niin en saanutkaan... no ehkä ens viikolla tai sit en koskaan :) en odota yhtään :D

      Poista