maanantai 29. huhtikuuta 2013

Maanantain pläjäys ja Päivin haasteeseen vastaukset

Kevät siivous ja pari jätesäkillistä kamaa pois jaloista, samoin pitelin myös hieman pensseliä kädessä. Koulutyöt etenee ainakin hitusen verran.
Salilla kävin iltapäivästä ja vuorossa rinta/hauis. Jotenkin innostuin hinkkailemaan niitä hieman enempi kuin olisi ollut tarve ja tein 5 liikettä hauiksille ja 3 rinnalle, sekä vatsoja päälle. 15 minuuttia aerobista päälle.
Kyllä olisin kiva tehdä enemmänkin aerobista, mutta ei vielä innostuta liikaa, alkaa se meinaan taas maistua puulle kun sitä "pääsee"tekemään taas dietillä.

Nythän en varsinaisella dietillä ole vaan syön puhtaasti ja paljon, jotta kaloreita ei tarvitsisi niin alas tiputtaa ja ehkä säästyisin myös aeobisen määrältä. Tällä hetkellä näyttää siltä, että 12 viikkoa diettiä riittäisi kisaa. Itse tosin ottaisin varman päälle ja voisin aloittaa aikaisemminkin, mutta ehkä tämä siististi syöminen riittää. Toki saan syödä herkkuja jos siihen tarjoutuu tilaisuus, mutta eipä niitä juurikaan tee mieli.

Viikonloppuna olin kummipojan synttäreillä ja niistä kakuista tuli kyllä todella paha olo, nesteestä kropassa puhumattakaan. Hiki oli myös taattu illalla sen syömisen jälkeen, mutta mielummin pysyn kyllä puhtaissa hiilareissa :)
Eipä tuota laardia ole juurikaan kertynyt, lihakset ovat täynnä ja näyttää terveen pyöreeltä, lainatakseni ystäväni sanoja. En ole kuivan kesän orava ja treeneissä on kiva saada pumppi ja tuntuma lihaksiin. Tietää taas tehneensä.

Pitäisi kaivaa fillari naftaliinista jos sillä menisin välillä salille, matkaa tulisi 14 km yhteensä. Hyvä alku ja loppuverryttely :)


Päivin haasteeseen:

11 faktaa, asiaa itsestäni.

1. En pidä mansikka jäätelöstä.
2. Yllätyn joka kerta, kun ihmiset sanovat minua iloiseksi ihmiseksi.
3. Olen "eläkkeellä" oleva opiskelija.
4. Omistan metsää.
5. En ole juonut alkoholia 6 vuoteen.
6. Olen menettänyt vanhempani viim. 3 vuoden sisällä.
7. Olen  nykyään ujo.
8. Sairastan nivelreumaa.
9. Nautin yksin olosta, ennen olin yltiösosiaalinen.
10. Rakastan leipomista.
11. Olen säveltänyt musikaalin.

Jostain syystä itselle tuo alla oleva teksti ei näy kunnolla, enkä osaa nörttinä sille tehdä mitään, vaikka kovasti yritin :)




Kysymykset haastetuille, eli minulle.

1. Elämäsi tärkein ihminen ja / tai asia?  Jaa-a nykyään varmaan minä itse, koska ennen ajattelin aina ensiksi kaikkia muita ensin... itsekästä? ehkä terveellä tavalla.

2. Onko sinulla tatuointeja ja / tai lävistyksiä? Jos on niin miksi? On kaikkia noita, varmaan siksi että jokainen kuva merkitsee jotain ja muistuttaa jostain tapahtumasta. Lävistykset on tullee osa hetken mielijohteesta ja osan olenkin jo ottanut pois.

3. Kuka määrää kaapin paikan? Ikuisuus kysymys, mutta minä tietenkin :D

4. Työ jota et ikinä voisi kuvitella tekeväsi ja miksi? Hoito ala, olis kamalaa olla vanhusten kodissa tai sairaalassa töissä, en ikinä pystyisi siihen, arvostan niitä jotka sitä työtä tekee.

5. Mitä vihaat eniten? Laiskuutta. 

6. Mitä muuttaisit itsessäsi ? Pinna vois olla ehkä vähän pidempi. Ulkoisesti on projekti koko ajan käynnissä.

7. Oletko parisuhdeihminen ? Kai mä olen, vaikka pidänkin yksin olemisesta.

8. Mitä lapset merkitsevät sinulle? Eipä ole koskaan ollut mielessä tehdä niitä, kummilapsia on kyllä siunaantunut omienkin edestä ja olenkin varmasti huonoin kummi ikinä.

9. Suurin intohimosi? No treenaaminen se varmaan on, suklaa se ei ainakaan ole.

10. Mitä sellaista olet tehnyt elämässäsi josta olet ylpeä? Varmaan se että olin hetken aikaa toimitusjohtaja isäni yrityksessä ja hoidin sen suhteellisen kunnialla loppuun asti. Huoh onneksi se on ohiö

11. Mitä aijot tehdä seuraavaksi? päräyttää tohon sohvalle ;)

Olen joskus aikaisemminkin tehnyt tämän haasteen, mutta jos joku halauaa kertoa minulle 11 FAKTAA itsestään ja vaikka seuraaviin kysymyksiin tämän kirjoituksen inboksiin.

1. Minne haluaisit matkustaa?
2. baravuurisi keittiössä?
3. (Salainen) paheesi?
4. Asia jonka tekemistä vetkuttelet mahdollisimman pitkään?
5. Pystytkö pitämään salaisuuksia?
6. Onko jotain minkä tekisit toisin, ei tarvitse yksityiskohtaisesti kertoa.
7. Elätkö hetkessä vai pohditko tulevaa?
8. Parasta mitä sinulle on tapahtunut?
9.  Rohkeinta mitä olet tehnyt.
10.  Ketä ihailet?


2 kommenttia:

  1. Päräyttelet sohvalle, hmmm. Too much info :)


    Osallistunpa muutenkin kuin huonolla vitsillä:

    1.Usan halki autolla ajelu tai ainakin länsirannikon/kalliovuortensuunnalla käyminen. Toisaalta Kanariakin olisi poikaa :)

    2. paistetut kananmunat

    3. kylppärin peilin sotkeminen hammaslangalla

    4. kylppärin peilin puhdistaminen

    5. juu

    6. viimeisin parisuhde

    7. päivä kerrallaan enimmäkseen

    8. sitä odotellessa :)

    9. pohjoisen poika muutti etelään, hurjaa :)

    10. Nykyisellään tuskin ketään sinänsä ihailen? Teininä (pari vuotta sitten) toivoin oppivani soittamaan kitaraa kuten Hammett, mutta sitten tajusin että Hetfield on paljon kovempi jätkä. Joten teini-minä vastaa : James Hetfield!

    Kivaa Vappua!

    VastaaPoista
  2. eikö se sitten ole päräytellä sohvalla ;) Kiitos vastauksista ja mukavaa vappua sullekin :D

    VastaaPoista