sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Sellaista se kisaaminen sitten taas oli, aina yhtä jännittävää.
Tällä kertaa kortit ei riittäneet alkukierrosta pidemmälle.
Tästä suivaantuneena menen tekemään jalkoja tänään salille, ovathan ne lepoa saanet jo monta viikkoa :) 
Normi arki alkaa ja uudet suunnitelmat on jo lyöty lukkoon, joten ei muuta kuin tuulta päin ja vauhdilla. 

Parannettavaa on ehdottomasti ja epäkohtiin kiinnitetään heti huomiota ja alamme viilaamaan. 

Näillä eväillä mentiin tällä kertaa, ensi kerralla jotain muuta :)


pakkotoisto Mike siren.
                           Onnea voittajille, treenit jatkukoon, nähdään syksyllä :)

8 kommenttia:

  1. Mutta nyt se on ohi! Kohti uutta ja ihmeellistä!

    Onnittelut hienosta työstä..mä nostan hattua kovastikin - kaikenlaisista asioista olet selvittänyt tiesi määrätietoisesti lavalle saakka <3

    Jännittikö lavalla kekkulointi? Jäikö hyvä vai paha mieli kisoista? :)
    Mun silmään oiiikein nätti kunto ja tyylikäs stailaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Aluksi jännitti aivan kauheasti, uusi laji uudet kuviot. Mutta tuntui mahtavalle olla siellä ja T-kävely olisi ollut todella mukava tehdä, no syksyllä sitten. Karsintojen kautta vain ensin.
      Ensin oli aika tyhjä olo ja sitten tuli ehkä paha mieli, mutta loppujen lopuksi hyvä fiilis jäi kuitenkin. Olin itse tyytyväinen kuntooni, toki parannettavaa löytyy ja eiköhän se kokemus tuo varmuutta tässäin lajissa. Lookkiakin täytyy hieman fiksailla, mutta nyt ainakin tietä mitä korjailla :)

      Poista
  2. Upealta sä näytät! Harmittaa kovasti, etten onnistunut suo näkemään livenä (sieltä oven raosta :D) mutta kuvat olen katsonut jo moneen kertaan netin kautta! Hyvä että tsemppiä riittää ja tällä kertaa myös MINÄ olen varannut ajoissa lipun syksyn kisoihin, joten voit kuulla mun kannustushuudot katsomosta :) Hyvä sinä! Milläs salilla muuten nykyisin käyt treenaa jos saa udella?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos. Käydään karsinnat ensin ja sitten toivottavasti kohti Lahtea :)
      Käyn Vantaa gym clubilla koivukylässä, tosi hyvä sali eikä siellä ole mitään jumppia, niin akkain pukkarissa on aina tilaa :)

      Poista
    2. Kato, en mä ollenkaan aatellut ees, että mitään karsintoja tarvitaan :D mä jo sieluni silmin näin sut siellä SM lavalla :D tohkeissani kun olen. Vantaa gym, pitääkin googlettaa heti :) ja käydä stalkkaa jos löytyis oikein kuviakin. Toi on niin luksusta, kun ei tartte olla sillinä suolassa kuntosalilla :) Hyvä hyvä!

      Poista
    3. se oisin iva kun vois suoraan rynniä SM kisaan ;)
      todellakin luksusta ja mä ainakin tykkään, hakkaa kyllä centerin 10-0 :)

      Poista
  3. Tosi hyvältä näytti esiintyminen ja kunto katsomosta käsin - osallistujia vaan oli tällä kertaa hirmu määrät! Tsemppiä treeneihin! :)

    VastaaPoista