maanantai 15. huhtikuuta 2013

Toinen treeni polkaistu käyntiin. Selkää takaolkia ja vatsoja oli ohjelmassa, alkuun kävelin vartin rauhalliseen tahtiin matolla.

Ylätaljaa 3 eri otteella, pullover taljassa, selänojennusta. Taljassa ja käsipainoilla takaolkia. Vatsoja päälle, niin että poltteli jumalattomasti ja silti tein vielä pari päälle.

Treenit muuttuivat täysin, pitkiä sarjoja. Joitakin liikkeitä jätettiin pois ja uusia tilalle. Tosin karsintoihin on niin lyhyt aika, että katsotaan mitä siihen mennessä saa aikaiseksi. Päivä kerrallaan ja keskityn tekemiseen. En murehdi tulevaa tai mene leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä.
Mulle on sattunut niin paljon ja kovaksi keitetty, etti mua kovin helposti pysty loukkaamaan. Valehtelisin jos sanoisin, että jotkut kommentit eivät satuttaisi tai laittaisi miettimään, mutta kyllä mä olen oman elämäni paras asiantuntija :)
Kritiikkiä osaan kyllä ottaa vastaan ja se onkin ihan tervetullutta, koska ilman sitä ei voi tapahtua kehitystä. Sanotaanko, että kritiikin antajalla olisi kiva olla kokemusta lajista. Ihan sen positiivisen palautteenkin suodatan suodattimeni läpi, että jos kummitäti sanoo, että mun olisi pitänyt voittaa, kommentin voin jättää omaan arvoonsa, koska hän ei lajista mitään tiedä.

Mutta semmoista tällä kertaa. Asioilla on tapana järjestyä, ei heitetä kirvestä kaivoon.



Jerita. <3 p="">

2 kommenttia:

  1. No ei missään nimessä kirvestä kaivoon! Ei muuta kuin tuulta päin :) Paljon treenitsemppistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just noin sanoin kaverille tänään :) kiitos :)

      Poista