torstai 23. toukokuuta 2013

Täällä mä oon ollut pari päivää vähän heikommassa hapessa. Ihan pientä lämpöä oli eilen ja todella huono olo. Odottelin yrjöä kylään, mutta ei tullut. Onneksi.
Tänään olo on ollut sen verran parempi että sain edes jotain aikaiseksi, ruoka ei todellakaan ole uponnut. Reenaamaankaan ei ole mitään asiaa vielä.

Kädet ei ole enää niin turvoksissa, mutta ranteet on kipeät ja tämä koneella kirjoittaminen on kyllä vähemmän ihanaa.

Huomenna olisi tarkoitus lähteä mökkeilemään(lue työleirille) Pitänee pakata hyttysmyrkyt mukaan :D
Koirat pääsee riehumaan mettään ja uimaan. Mä en ui vaikka maksettais, en ui etelässä enkä varsinkaan täällä pohjoisessa.

Sain  tänään uudet verkkarit ja hupparin. Kenttäkaupan logoilla better bodiesin verkkarit. Näitä mä oon himoinnut jo kauan ja nyt sain. Kiitos vaan.
Otettiin myös naisten housuista kuvia kaupalle, jotka tulevat pian myyntiin. Jos sattuu tykkäämään reisitaskuhousuista tai muista army tyylisistä vaatteista, suosittelen käymään kurkkaamaan kaupan valikoimiin.


Mietin tässä myös motivaatiota, jos lähtee tekemään jotain asiaa että ei tästä varmaan mitään tule, yleensä siitä ei mitään tulekaan. Jos lähden dietille sillä asenteella, että oon varmaan paskimmassa kunnossa lavalla ja mietin vaan että kuinka paljon sitä läskiä siellä persauksessa on ja olen aivan varma että muut on miljoona kertaa paremmassa kunnossa. Niin siinä sitten yleensä käy, keho on kokonaisuus ja jos pää ei toimi ei yleensä toimi kroppakaan. Stressillä ja liialla miettimisellä saa vain hallaa kropalle aikaiseksi.
Jos jotain aletaan tekemään tehdään se sit kunnolla, dietille mennään, että saadaan se paras kunto mitä voidaan saada juuri sillä hetkellä.

Itse huomasin tällä edellisellä dietillä miten hyvin osaan työntää asiat pois mielestä ja keskittyä siihen tekemiseen. Tosin en tiedä onko se hyvä asia, koska ne asiat pitää kuitenkin käsitellä jossain vaiheessa. Syitä ryssiä dietti olisi ollut vaikka kuinka monta, mutta en käyttänyt niistä yhtäkään, koska halusin päästä päämäärään. En tosin väitä ettenkö olisi märehtinyt asioita, en vain antanut niiden vallata mun ajatuksia liikaa.
Tosin luulen, että helpommaksi asiat teki se myöskin, että tämä ei ollut minun ensimmäinen dietti ja muistin kuitenkin edellisistä jo jonkin verran. Varmaan myöskin se, että elämässä on sattunut ja tapahtunut kaikenlaista menneisyydessä ja olen hieman kovempi nahkainen nykyään.

En sentään mikään teräsnainen, mutta aika sinnikäs kuitenkin. Hyvä minä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti