sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Heippa tässä ohje edelliseen pizzaan :)

Pizzapohjan ohje TÄÄLTÄ 
Itse vaihdoin jauhon perunakuitujauhoon ja korvasin kokonaiset munat 80g valkuaista. Huskia oli 10g ja pottukuitua 20g

Pizzan päälle sitten voi heitellä mitä tykkää, mutta muistakaa että vaikka pohja olisikin terveellinen, niin saa sen sitten pilattua jos päälle tyrkkää esim. Salamisuikaleita, aurajuusto jne.
Itse laitoin: tomaattia, fetaa, 5%juustoa, sipulia, jalapenoja ja kanaa 50g. Olisin laittanut enempi kanaa jos sitä olisi ollut :)


Tänään koekeittiössä tehtiin hampurilainen :) 
Jätin pohjasta hieman paksumman ja ihan sitten nätisti revin sen sopiviksi kappaleiksi.
Pihvi oli 9,5 % jauhelihaa, jota sattui olemaan kaapissa, siivu juustoa, kurkkua ja tomaattia ja salaattia. Kyllä se mäkkärin hampparit voitti mennen tullen :)  Saletisti natsaa ja teen toistekin. Eipä tarvii mitään majoneesia, uppos ihan noinkin.
Tuliko nälkä?


kaloreita 227
proteiinia 30g
hiilaria 2,9g
rasvaa 11g

Eilen oli muuten lepo päivä, tosin se meni tietenkin puuhastellessa kaikenlaista, mutta kävin jopa elokuvissakin.
Tänään treenasin koipia salilla ja hyvä treeni oli jälleen. Tein tosi pitkiä sarjoja esim kyykyssä, hinkkasin 50 kg 20 sarjoja 4 kpl, minuutin palautuksilla.
Joku oli ystävällisesti jättänyt juuri mun korkeuteen tuon määrän rautaa tankoon, en sitten viitsinyt lisäillä tai poistaa, tein sillä. Hyvät alkulämmöt muihin liikkeisiin :)


Tunti siellä vierähti niin näpsäkästi, kun ei turhaan jorise.
Ennen aamupalaa, hypin terassilla narua :)

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti