perjantai 14. kesäkuuta 2013

Kaupassa käymäni keskustelu

En ole saanut mitään kehitystä pitkään aikaan, vaikka mä juoksen 5-6 kertaa viikossa ja käyn salilla 3 kertaa viikossa, enkä treenaa jalkoja ollenkaan. Eikä tämä kyseinen henkilö syö, kuin salaattia suurimmaksi osaksi eli karppaa.

Kehoitin, vähentämään juoksua, enemmän punttia, hiilaria koneeseen, enemmän ruokaa. Ja siellä salilla voit unohtaa sen maksimipaino treenaamisen ainakin vähäksi aikaa.

Kysymys multa; miksi sä karppaat? - sillä saa niin hyvin nestettä pois...

Jep jep.

Kyllä mennään taas perse edellä puuhun taas kun vaan voi mennä, kyseessä oli siis mies henkilö. Jos niitä jalkoja vaikka tekis välillä vois ehkä siihen juoksuun tulla enemmän vauhtiakin. Kysyin myös että kummalta mielummin näyttää maratoonarilta  vai pikajuoksijalta. Ei varmaan arvata kumpi oli mieleinen kehonmalli.

Älkää pelätkö niitä hiilareita ja syökää kunnolla sitä ruokaa. Jos itsellä ei pää/ taito riitä kunnon ruokavalion tekemiseen, kysykää apua.


Tein tänään salilla rintaa ja hauista. Ihan mahtava treeni, ihan vähän sain taas penkkiin lisää painoa. Jippii taas mulle.
Uunissa muhii mun fitness pizza, alkoi vaan nyt pizzattamaan.

297 kaloria
Prot 42
Hiil 14
Rasvaa 7.9

4 kommenttia:

  1. Mullaki pitsattais. Et heittäis mua reseptillä?

    VastaaPoista
  2. Voitko julkaista reseptin ihan julkisesti tähän? :)
    Kiitos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. laitan sen seuraavaan postaukseen, löytyy sitten helpommin? :)

      Poista