maanantai 22. heinäkuuta 2013

Kroppa on kuin lyijyä, painaa niin pirusti. Aamulenkki vetreyttää hieman nuutunutta oloa, mutta auta armias, kun istun alas. Jo alkaa perse painaa sen verran, ettei tekisi mieli nostaa sitä, vaan ennemminkin mennä vaateriin :) En kuitenkaan valita se oli vain toteamus. Kyllä siltikin vielä tykkään tästä, eikä itkien ole tarvinnut salille tai lenkille lähteä, levätään sitten illemmalla.
Viikonlopun häät kyllä vei energiaa ainakin maratonin verran ja olen ollut super poikki, vaikka kotona olinkin jo 8 jälkeen illalla. Istuminen on raskasta puuhaa, mä en millään jaksais kyllä mitään kissanristiäisia tuon enempää. Tän viikon vielä jaksaa stemppaa muutamien velvollisuuksien kanssa sen jälkeen sanon kyllä Ei kaikelle ylimääräiselle.
(niin varmaan)

Tänään oli aamulla kyllä aika mahtava tuuli, aurinkokin tosin hieman pilkahteli pilvien lomasta. Odotan kyllä loppuviikon helteitä, ettei tarvitse ihan kaikkia toppavaatteita kaivaa kaapista aamulla päälle(liioittelua)

Selkäjumppa tänään vuorossa:

Ylätalja eteen ja taakse
Pullover köydellä
Kulmasoutua paria eri sorttia
Alatalja soutua
Olankohautuksia
Hyppy leukoja :)
Vatsoja.
25 min putkirullausta ja venymistä.

Venyttelyä olen koittanut tehdä hieman aktiivisemmin, kuin aikaisemmin. Nyt varsinkin kun jalkatreenit jäin on hyvä venyttää itseään, että saa veren virtaamaan ja elastisemman olon. Kyllä se spagaatti menee, mutta ei se ihan ilman alkuvenyttelyä kuitenkaan solahda :) Onhan niitä venytettäviä lihaksia muuallakin kuin jaloissa.
Huomenna on jälleen parin tunnin hieronta vuorossa, pari sellaista vielä ennen kisaa niin eiköhän tästä hyvä tule. Jalkoja hierotaan huomennakin.

Tässä pari kertaa on salilla tapahtunut, niin että joku tulee aivan liian lähelle pyörimään. Viimeksi kolauttelin painoja erään neidin kanssa ja tänään meinasin saada potkun päähän venyttelypaikalla. Mua sylettää, kun ihmisillä ei ole mitään tapoja, ei pyydetä anteeksi, eikä sanota mitään, vaan ängetään samaan kohtaan mitään sanomatta vaikka tilaakin olisi.
Mulla ei olisi tullut mieleenkään mennä jonkun iholle treenaamaan tai yleensäkään kenenkään lähelle jos ei ole tuttu ihminen. Mä tarviin mun oman tilan ja varsinkin jos tulee koskemaan, mulla tärähtää heti punaiselle käyrä. Pidetään ne turvavälit salilla, mä en ainakaan halua tiputtaa painoja kenenkään päälle vahingossa. Ehkäpä mä oon hieman herkässä tilassa ;)

Näihin kuviin ja tunnelmiin.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti