keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Omasta mielestä näyttää vain luuviululle, ei tissejä, ei takapuolta. Tyhjää tavaraa ja nahkakin roikkuu ja venyy sekä paukkuu. Ei kyllä tee mieli mennä uimarannalle posettelemaan.
Salille menossa.

Voi niitä tulevia tankkaus päiviä, joilla saadaan hieman pyöreyttä lihaksiin ja ennen kaikkea päähän lisää kierroksia :)
Ensi viikolla on jo monella kisat edessä ja varmasti kova touhotus sen eteen. Viimeisiä normaaleja treenejä viedään. Itselläni vika viikko on lähes täysin lepoa, ei mitään pumppailu hommiakaan. Pientä käppäilyä ja lepoa vaan, vaikka ruokaa saa enemmän sitä myös tuntuu uppoavan enemmän, nälkä on silloinkin.
Viime kisaan tankkailin 4500 kaloria ja olin nälässä :) siis päivässä ei viikossa.
Kisojen jälkeenhän se vasta nälkä onkin, ihan sama mitä sinne suuhunsa lappaa ja kuinka paljon. 2 viikkoa on semmoinen nälkä, että soppatykillinenkään ei riitä aamupalaksi.
Juju piileekin siinä antaako himoilleen vallan ja ottaa joka tuutista tarjoittavia herkkuja. Toki otan mutta maltilla. Hyvin se meni viimeksikin niin menee se nytkin vaikka saattaa ketuttaa.

On hyvä, että ihmiset tekevät ruokavalio muutoksia, mutta useammat niistä kestää vain viikon tai kaksi. Joka ilta muistetaan sanoa ja kertoa kaikille ettei ole syönyt pussillista karkkia. Kuinka paljon on lenkkeilty ja monta kaloria kulutettu.  Sitä  vaan lähdetää 0-100 niin nopealla tahdilla ettei opita itse mitään matkalla. On pussikeittoo ja ketoosia, se on niin hyvä kun nesteet lähtee nopeasti. Niin nesteet lähtee ja läski jää kyllä sillä 7 päivän kuurilla. Mutta sitten anooin herkku pöydässä se kaikki ratkeaa ja kaikki neste tulee takaisin ja voihan sitä itsensä palkita noin tuhannella korvapuustilla kun olen jo viikon ollut syömättä karkkia.

Mulle kuulemma diettaaminen on helppoa? Aijaa milloin ja miks? No kun sä oot jo tossa kunnossa...  aijoo, että kun sä oot tossa kunnossa, se on jotenkin vaikeampaa?
Kyllä mä voin kertoa ystävät rakkaat ,että diettaaminen ihan missä kunnossa vaan voi olla rankkaa, mä en vaan päivitä siitä kerran tunnissa naamakirjassa tai valittele sitä joka puhelussa. Menetetyt läskit tulee kyllä takaisin ja mua ei tarvitse kehoittaa syömään, ikinä!!
Kaikki on korvien välistä kiinni ja mä en muutenkaan mässäile, joten pizza ja karkit ei kauheasti huutele mun nimeä kaupassa. Mä voisin vaan syödä isoja määriä ruokaa en paskaa. Voi kun osuisi joskus jonkun synttärikemut tai muut juhlat esim jollekin tankkauspäivälle, ei siellä kakut riittäisi kun mä astelen pöytään :) Sitä mitä ei vedä ei tee mieli ja sokerihan on koukuttavaa, sitä kun syö niin sitä tekee mieli lisää.
Mutta näitähän mä oon jauhanut niin monta kertaa(vissiinkin), että teitä saattaa jo kyllästyttää.

Sokerista puheenollen väsäsin tällaisen tänään :)
Rakkaudella väännetty.


Salilla olkapää /ojentaja treeni. 15 min venyttely ja infrasaunaa taas päälle. Nyt on rento fiilis taas loppuillan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti