lauantai 27. heinäkuuta 2013

Rentouttava viikonloppu mökillä vaihtuikin rentouttavaan viikonloppuun kotona ;)

Eilinen selkätreeni meni meillä toisella hieman reisille ja päättyi hieman huonosti. Pienen loukkaantumisen takia parempi jäädä kotiin. Se merkitsee tietenkin aamulenkkiä näin tänään lauantaina :)
No eipä tuo haittaa, näillä mennään. ( en väitä etteikö olisi kivempi kölliä laiturilla)

Eilen tein siis maastavetoa, yleensä teen vain suorinjaloin mavea, mutta luvan kanssa sain tehdä mavea. Kiva liike, pitää aloittaa sen tekeminen taas uudelleen. Selkään ei sattunut, eikä se väsynyt mitenkään liikaa. Tosin painoa olisin voinut laittaa enempi, mutta ei tuolla painon määrällä niin väliä(heti) ole kun vasta harjoitellaan.
Videoon pääsee täältä

Mave
Ylätalja eteen
Alasveto taljassa
Ylätalja taakse
Kulmasoutu taljassa, rusettikahvalla.
Alataljasoutu vuorokäsin.
Köydellä takaolkia.

Kisaan 3 viikkoa ja tää viikko on tuntunut menevän todella hitaasti, en tiedä miksi.
Huomenna saisin siis ottaa jonkun herkun, mä oon puntaroinut muffinssin ja sämpylän välillä :) olishan se tyhmää syödä sämpylä, mutta kun se muffinsi on niin pieni...
Eipähän tarvii mitään kakkuja (synttärit) alkaa kyhäilemään vierailla, kun kukaan ei kuulemma uskalla edes kysyä mitä kuuluu (kärjistetty).
Olin tuossa eräs päivä naapurissa ja siellä lapsoset tilasivat pizzaa ja kebabbia, perheen äiti kielsi tulemasta syömään mun viereen, mutta mua ei haitannut. En mä syö sellaista muutenkaan, joten enempi mulle tuli huono olo kun katselin sitä rasvaisa pizzaa joka katosi kyllä muiden kitusiin :) Ja mä olin tietysti fiksuna syönyt ennen sinne menoa.




2 kommenttia:

  1. Onneksi ei nyt sit ilmeisesti ollut kuitenkaan mistään vakavammasta loukkaantumisesta kysymys :) ja vaikka mökille et nyt päässyt, niin näyttää se aurinko paistavan tänään täälläkin. Huhhuh, et on muuten kuuma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei onneksi ollut, mutta kipeetä se teki ja tekee edelleen. Hyvät on ilmat täällä ja toivotaan että jatkuu vielä ensi viikollakin. Hiki tulee maatessa.

      Poista