lauantai 24. elokuuta 2013

Päivä on ollut vauhdikas ja ei ole paljon istuskeltu :)

Aamulla aerobinen ennen lähtöä Sipoonrantaan ja keli oli mitä mahtavin. Vaikka mulla olikin pitkät kalsarit housujen alla, ettei vaan tuu vilu.
Sain myös mahdollisuuden mennä F 1 veneen kyytiin ja kuskina tietenkin Sami Seliö. Vähän mua jännitti, mutta kyyti oli ihan mahtava ja varmasti moni pikkupoika on mulle kateellinen :) vauhtia oli pari sataa ja geevoimia 6 mutkissa. Siis aivan hullua, miten Sami voi vielä siinä keskittyä ajamiseen. Ei pelottanut yhtään, varma kuski ja mua vaan hymyilytti koko matkan ajan.
Katja, Sami ja Minä.

Kovempaa!!!


Reissun jälkeen treenaamaan ja koko kroppa läpi, mutta edelleen jaloille ei tehty mitään. Ne saa aamuisin ihan tarpeeksi liikettä, näin saadaa nesteet pois kintuista.
My sweet ride :)

Tällaisia pieniä urheilijan alkuja oli siellä myös ajamassa omassa juniori luokassaan, aivan huippu suloinen tapaus.
Huomenna sunnuntai on lähes yhtä vaihdikas ja toivottavasti virtaa riittää.
Jatketaan harjoituksia.

Jerita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti