sunnuntai 11. elokuuta 2013

Tämä päivä vielä osallistu arvontaan aikasemmassa postauksessani, Täällä.


Aamut vähenee ja lenkit myös. Olen viimeiset kaksi päivää ollut kyllä tosi väsynyt, mutta kun tuosta pihasta lähden köpöttelmään niin tossu kyllä kulkee, välillä reippaasti ja välillä vähän hitaammin.
Tämän aamun lenkki menikin lennokkaasti, kai mä olin vaan niin into pinkeenä että se oli "viimeinen"
Pose harjoittelua ja T-kävelyä myös oli tänään ohjelmassa iltasella.

Fiksailin eilen vielä toppauksia mun kisauikkareihin, kun oma täyte ei riitä, piti täyttää hieman lisää :)
Viikko menee niin hujauksessa ja ensi viikolla aivotoimintaa on luultavasti vielä vähemmän kuin aikaisemmin. Saa nähdä mitä sieltä jääkaapista löytyy tällä kertaa avaimet, kaukosäädin,kotona ovet jää auki ja avaimet oveen, autossa valot päälle. Listahan on loputon :)
Mun hyvät puolet vaan korostuu siis hehe.
tänään väänsin kaksi piirakkaa, mulle ja vieraille :)


Valehtelisin jos väittäisin ettei jännitä, kyllä jännittää. Viikko vielä aikaa ja toivotaan että kaikki menee nappiin. Paino on ainakin toivotulla tasolla ja jopa hieman alle, tästä on hyvä jatkaa siis.

Eikun oikein mukavaa sunnuntaita kaikille.


Hieman väsyyneenä, mutta kuitenkin iloisella mielellä.









2 kommenttia:

  1. Ihana kuva! Leikkaatko mallia lyhyemmäksi vai mennäänkö tolla pituudella kisoissa? :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Kyllä sitä pitäs tasoittaa, mutta jos en ehdi niin saa jäädä tuollaiseksi :)

    VastaaPoista