lauantai 7. syyskuuta 2013

Olen todella huono lisäravinteiden kuluttuja, satunnaisesti kalaöljyjä,  vitamiineja, magnesiumia ja lisä proteiinia.
Latareita en ole edes koskaan koittanut ja ruokapöytään ehdin kyllä suoraan salilta. Satunnaisesti töräytän suklaa/ vanilja proteiinia rahkan sekaan.
Rasvanpolttajat on mielestäni humpuukia, niistä saatava hyöty on hyvin minimaalinen, että en mä ainakaan ala maksamaan niistä mitään. Ostan silläkin rahalla vaikka ruokaa.
D -vitamiinia käytän, magneesiumia joskus ja kalaöljyjä. Purkit lojuu pöydällä, mutta ei niitä joka päivä muista avata. Jääkaapin ovea jaksaa availla :)

Eilen jumppa kulki kivasti ja venyttelyä päälle. Kävin metsästämässä myös riisinkeitintä, koska olen kuulemma paskin riisin keittäjä ikinä, menee puuroksi tai jää raa'aksi... Ei muuten jää kauaa. Perkele!!
Tänään on myös kuvaukset ja eilen  hieman valmistelun sitä varten, miksi mun kuvaus( ja muutkin) vaatteet on kaikki vaaleanpunaisia? Toisen huomion tein vaatekaapissa, että camo on nyt sit vissiin taas in. No voin sitten joko pukeutua pinkkiin, kuten kaikki hyvällä itsetunnolla varustetut aikuiset naiset. Tai mennä army tyylillä tiukka ilme naamalla.
Myöhemmin vielä tänään jumppa, jos sitä niitä koipia ottaisi pitkän tauon jälkeen.

Ei mulla muuta.


Jerita


4 kommenttia:

  1. Ja sitten kuvat jakoon heti :)

    VastaaPoista
  2. Ahhah. Nauratti tuo riisi keitto homma :) Mä sain jossain vaiheessa lahjaksi riisikeitimen juuri noista samoista syistä. Onneton kokki kun olen ainakin riisin keiton suhteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se aina onnistu :) keitin saapuu toivottavat pian, kun hyllyssä ei ollut. Loppuu puuron syöminen :)

      Poista