torstai 5. syyskuuta 2013

On päiviä, jolloin saa todella paljon aikaan ja sitten niitä, kun tuntuu että mikään aika ei riitä. Onneksi tänään oli tuo ensimmäinen.
Vähän paperi hommia ja erään koulutuksen suunnittelua, menen taas junnuille pitämään luentoa lokakuussa urheiluopistolle ja he haluavat lisäksi hieman kehonhuoltoa, sekä kehon omalla painolla tehtävää kuntopiiriä. Kivahan se on mennä juniori futaajia kiusaamaan :)

Itse jumppasin tänään olkapäitä ja ojentajia. Pystypunnerrukset eteen ja taakse kulki, kuin unelma ja ovat aivan mun lempiliikkeitäni olan kasvatuksessa. Varsinkin nyt, kun olkapää antaa treenata jo isommilla painoilla ja liikkuvuus alkaa olemaan suhteellisen hyvä. Ei se varmaan koskaan lopullisesti kivuttomaksi tule, mutta saahan sitä toivoa :) venyttelin kiltisti treenin jälkeen, vaikka mieleni olisi tehnyt vain häippästä paikalta.



Mulla on eräs ystävä, joka asuu Irlannissa ja hän on kisadietillä ensimmäistä kertaa. Hän tähtää paikalliseen figure sarjaan. Hänellä on ollut valmentaja, joka on suoraan sanottuna jättänyt kaverini aikalailla oman onnensa nojaan. Hänen kisadietistä on tavallaan tullut meidän yhteinen projekti ja se onkin hyvällä mallilla. Muistelen vaan ensimmäistä omaa diettiä vuonna 2008, kuinka pihalla sitä olikaan ja se että on joku johon voi luottaa ja kysyä neuvoa on kultaakin arvokkaampi.
Taso siellä ei ole kauhean päätä huimaava ja monet ovat todella vajaakuntoisia lavalla. Tosin en ihmettele yhtään jos ohjeet ovat sitä luokkaa mitä hänkin on saanut.
Ruokavalio oli : kämmenellinen riisiä, kämmenellinen vihanneksia, kämmenellinen proteiinia ja lisäksi paljon vihreää vihannesta... Makroista ei hajuakaan ja kun laskettiin yhdessä kalorit ensimmäisen viikon jälkeen niitä oli 2300 ja ennen diettiä ei ruokavalio ollut koostunut noin korkeista kaloreista :)
Valmentaja ei ole kysellyt mitään missä mennään tai pyytänyt kuntokuvia :)
Osataan sitä näköjään sielläkin.

Tein illalla itselleni hieman piirakkaa ja sämpylää tässä tuotokset, huomenna kevyt tankkaus jo taas jaksaa painaa. Koipitreeniä odotellessa, voi niitä lihaskipuja mitä tuleekaan, nyt jo on niin hakattu olo, kun on päässyt kunnolla treenaamaan.
Tein gluteenitonta leipää Arvot 100g 62 kaloria P. 2 H. 13 R. 0,4

omena, päärynä piirakkaa. 190 kaloria per 100g.


ihanaa viikonloppua ja nauttikaa säistä, kun kuulemma ovat vielä lämmintä luvanneet.

Jerita.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti