maanantai 21. lokakuuta 2013

Mulla on hanska ongelma :) Mun sormet on ilmeisen herkät jäätymään. Sain lahjaksi hanskat joilla pitäisi pärjätä -20 asteessa ja jo nyt mun nakit on aina umpijäässä niissä. Laittelinkin ostopaikkaan meiliä että ei oo kauhean lämpimät kun nyt jo jäätyy. Vastaus oli aikalailla tällainen; paleltuminen on yksilöllistä ja mun pitää hankkia hanskat tai rukkaset joissa ei sormet jäädy... daa jos lupaavat -20 astetta niin kyllä mä oletan, että 109 euron hanskoilla tarkenis jo parin asteen pakkasella. Oma vika siis :)


Tänään jumppailin olkia ja ojentajia sekä vatsaa. 45 min+ 20 min venyttelyt päälle.







Loppuun tämän hetken hanuri kuva :) Katselin Heidin blogista sen pyllyn kehitystä ja sehän on aikamoinen :) Uskaltauduin sitten katsomaan omaa hanuria näin dietin jälkeen, on se lattanasta saanut jo vähän pyöreyttä. Kyykätään lisää siitä se taas lähtee kasvamaan. Rohkeutta vaati täräyttää tämä persekuva ilmoille, mutta tulipahan tehtyä.

4 kommenttia:

  1. DAT ASS. Siinä on mulle tavoitetta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei oo kaukana, jos ollenkaan :D

      Poista
    2. Tässä on kuule semmonen ero, että sulta puuttuu ne semmoset ylimääräiset lärpyttimet tuolta kannikoiden ulkosivuilta, mitkä mä olen sinne kasvattanut. :D No joskus ne sitten lähtee, nyt ne on sivuseikkoja. Kirjaimellisesti.. :'D

      Poista
    3. Lärpyttimet :D kun ne on sinne tulleet(joita en kyllä edes ole huomannut) kyllä ne lähteekin ;)

      Poista