tiistai 5. marraskuuta 2013


Aamulla koira ei meinannut millään lähteä ulos mun kanssa. Jäi pirulainen seisomaan portaille, kun mä olin jo melkein tiellä. Ihmettelin et ompas siitä herkkä tullut, kun ei pikku sadetta kestä. Se pirulainen pelkäs mun sateenvarjoa, tai sitten se aatteli et jos toi pääsee kuivana tän lenkin niin en kyllä lähde. Nuuhkittiin sit hieman sitä sontsaa ja jatkettiin matkaa sen jälkeen ihan normaalisti. Mulla on yleensä vain sadetakki lenkillä, joten koira näki tänään ensimmäisen kerran sateenvarjon :)

Taas oli selkäpäivä ja kuviakin olis ;)
Tein vähän maastavetoa ja hyvinhän se kulki taas pitkähkön tauon jälkeen. Sain tehtyä 90 kg x 8 viimoisessa sarjassa. Kai sitä uskaltaisi laittaa jo vähän enemmänkin rautaa, koska tein 80kg x10 toistoa ja 70x kymmenen ja muutaman lämmittely kierroksen 50kg ja 60 kilolla.
Pitää vaan rohkaistua ja koittaa nykäistä :) seuraavalla kerralla sitten kun on vahva olo.
Muuten sit menikin perinteiset, kulmasoudut,ylätaljat, pulloverit, alatalja soudut ja vatsat sekä venyttelyt. Meinasin saada lonkan sijoiltaan kun hieman kokeilin rajojani venytellessä, kauhea kramppi lonkkaan :) ei pitäs mennä leikkimään…




Että semmottis taas tänne. 
p.s jos haluatte laittaa mulle kysymyksiä niin laittakaa rohkeesti, vastailen kyllä. Kiva lukea kommentteja ja kysymyksiä jos/kun niitä tulee.

Jerita.

2 kommenttia:

  1. no mää sit kysyn ku kukka muu ei kysy. :) opiskelet tällä hetkellä, saako udella mitä? ja oot ilm. pt ni kenen koulutuksen kävit ja koska? useastiko reenaat viikossa? oon lueskellu ettet mitää ohjelmaa orjallisesti seuraa, mut entä kisakautena, onko sulla sillo iha selkee linja? entäs smyömiset? leivot useesti gluteenitonta, ootko allerginen vai onko kyse ruokavaliosta muuten vaan? herkutteletko semmosilla perinteisillä, karkeilla ym ja jos ni kuinka usein?
    en nyt enää illan päälle keksi muuta. :)

    VastaaPoista
  2. Jee kysymyksiä :)
    Opiskelen kyllä, kuva-artesaaniksi.
    Pt:n hommia teen salin pyynnöstä. Olen treenaillut siellä 10 vuotta ja käynyt sivussa muutamia koulutuksia faffilla, svolilla ja missä lie muualla. Varsinaista PT:n koulutusta mulla ei oo. En ole siitä mitään meteliä pidellyt ja asiakkaita on tullut lähinnä viidakkorummun kautta, hyvä ja tyytyväinen asiakas tuo toisen :)

    En noudattele mitään ohjelmaa, teen aika randomina treenejä palautumisen mukaan. Tosin sellainen salainen sopimus mulla on että tekisin jalkoja 2 kertaa viikossa ja selkää, muita sitten kerran viikossa. Käyntejä salilla tulee viikossa 5-6 Nykyään enemmän 5 kuin 6. Teenit on nyt sarjoina lyhyempiä ja kroppa palautuu hitaammin ja sen mukaan mennään. Mulla on lihas näyttänyt kertyvä suhteellisen tasaisesti joka paikkaan, eikä ole mitään pahoja puutteita missään kohtaan, että pitäs erityisesti keskittyä tiettyyn paikkaan. Joten keskityn joka paikkaan ;)
    Dietillä sama homma, paitsi että sarjat on silloin pidempiä. Silloin tosin ennen kisaa lopetan jalkatreenit hyvissä ajoin ennen kisaa, että saadaan ne palautmaan kunnolla ja nesteet pihalle niistä.

    Ruokailun kanssa mä oon aika tylsä, syön samaa lähes joka päivä, enkä juurikaan kyllästy ruokiin. Suhteellisen siististi ilmeisesti syön, mutta kyllä mä välillä sikailen ja vedän ruokaöverit. Toistaiseksi se siisti ruokaöveri ei ole vielä onnistunut, vaikka olenkin osittain riisissä ja puuroissa pysynyt. Karkkia tulee kyllä silloin syötyä, mutta joka kerta ne maistuu ihan kamalalle. Paitsi suklaa ;)

    Gluteenitonta käytän vain siksi koska se ei turvota niin kauheasti ja olo pysyy parempana, mitään yliherkkyttä sille ei ole todettu, kuten ei maidollekaan ja silti menee pakki sekaisin jos tavallista maitoa/maitotuotteita käyttää.
    Ja kuinka usein? viimeisestä tais kulua 3 viikkoa ja kesken päivän päätin marssimaan kauppaan hakemaa jäätelöä(laktoositon kevyt vaniljia, ei oo niin raskas syötävä)
    en ota niin kauheeta stressiä siitä, ettenkö saisi mitään syödä, syön jos haluan, mutta yleensä mun ei tee mieli. Sokeri ja hiilari överi päivinä ei kyllä muuta pysty tekemään, kuin syömään ja nukkumaan :) tuleepa huilattua ja syötyä.

    Kiitos kysymyksistä Fiinu.

    VastaaPoista