torstai 28. marraskuuta 2013



Maanantaina treenasin hauiksen ja rinnan.

Tiistaina tein selkää, iltatreeniä pukkas, koska mentiin kimpassa.
Salihan oli ammuttu täyteen, joten treenit vedettiin hatusta. Ei tule stressi jos etukäteen suunnittelee ;) (joo kauhea stressi tuleekin)

Keskiviikkona olkapää ja ojentaja.
Tänään mulla on lepoa ja parin tunnin hieronta luvassa. Onkin luvattoman pitkä aika edellisestä, mutta ei ole vain päässyt. Saattaa tehdä kipeää, vaikka olen aika kiltisti venytellytkin, enemmänkin voisi. Treenit vaativat veronsa eikä hierojaa kannata vältellä.

Mun olkapää on alakanut taas oirehtia, en tiedä onko se jumia vai reumaa, ehkä molempia. No tänään koitetaan hierontaa ja seuraavaksi lääkäriä. Ei se että se haittaa treeneissä, mutta se haittaa muutakin elämää, kuten kauppakassin kantamista ja nukkumista. Nukkuminen ei tässä firmassa ole muutenkaan helppoa. En muista olenko kertonut aikaisemmin, mutta meillä on kuorsaus ongelma!! desibelit huimaa päätä ja pölynimurikin tuottaa vähempi ääntä, kuin tuo vierellä nukkuva mies :)
No mutta helpotusta odotellessa ja diagnoosina uniapnea.. Ehkä tää tästä ja pian molemmille uni ala tulemaan kunnolla molemmille.









Ainiin hierojalla kehuttiin kovasti mun jumeja :) en oo kuulemma koskaan ollut niin jumissa, kun olen siellä käynyt… on musta hieman jäykälle tuntunutkin ja siltä, että ei edes venyttely mene perille. Erityismaininnan sai tuo mun olkapääni, SUPER JUMI. Hyvä mä.



5 kommenttia:

  1. wohoo, yhteistreenit! itsekin pääsin kyseistä harrrrrrrvinaista herkkua suorittamaan tällä viikolla kaksikin kertaa, joten eiköhän sitä jouda taas muutaman vuoden odottaa että pääsee yhdessä kunnolla reenaamaan sen miehen kans, joka meillä asuu. :D
    mut pojot siitä että kävit hierojalla!

    VastaaPoista
  2. Mä oon ollut ihan tosi huonovointinen hieronnan jälkeen, tais kuonat nousta päähän asti siellä :) pakko mennä pian uudestaan.
    Kimppareenit meillä on sellaisia, että ollaan samaan aikaan salilla, nähdään mennessä ja pyöritään salilla omissa treeneissä ja samalla autolla kotio :)

    VastaaPoista
  3. joo, vähä semmosta se on meilläkin ollu, mutta nyt tehtiin mun treenit ni siinä oli vähän "treffien tuntua" samalla. :D

    VastaaPoista
  4. totta melkein kuin kynttilä illallinen ;)

    VastaaPoista