keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Samasta suusta olen viikon aikana kuullut; Nyt alan laihduttamaan, kyllä saa läskit lähteä. Kun mennään kohti viikonloppua; pitäähän sitä vähän herkutella, oli kerta tarjolla.
Siinä sitä taas mennään perse edellä puuhun joka maanantai, niin se vaan unohtuu viikonlopun kynnyksellä.
Tai, mä tuun  ensiviikolla myös salille… yeah right ei oo näkynyt :D


Mutta minä olen käynyt salilla ja olen syönytkin. Salilla kysyttiin olenko alkamassa painonnostajaksi :D Nostan painoa ja nostelen painoja, molempia :) Naisena tietenkin ajattelin, että hän tarkoittaa, minun näyttävän siltä, kuin se että voisin olla vahva…(ja se kertoo tietenkin siitä miltä painonnostaja minun mielestä näyttää, se itä-saksalainen versio tietenkin)




Eilen tein olkapäitä ja ojentajia. Sain salilta testiin treenilaturin… En tiedä johtuiko siitä, vai sitten muuten vaan hyvin menneestä jumpasta(tai molemmista) Mutta tuntui, että kädet räjähtää :)
Ihana tunne, viimeksi tainnut tulla sellainen tunne dietin jälkeen, kun sai syödä enempi. 
Minä joka yleensä vannon, etten koskaan mitään treenilatureita vetele, koitampa sittenkin.


Pari päivää olen ollut taas todella kipeä nivelistä, johtuu varmaan tästä sateesta
(oon sellainen ilmapuntari, kuten mummo sanoi, että taitaa tulla sadetta kun niveliin kolottaa)… Olkapää on kipee, ei voi nukkua sen päällä(joo ikuinen riesa tuokin, pitää käydä taas valittamassa siitä) ja sormet, ihan kamalan näköiset ja kipeäthän ne on. Niihin jos törkkää neulalla niveleen niin vois valuttaa kaikki nesteet pihalle sieltä (no eikä voi) Alkaa heti miettimään,  mitäköhän paskaa oon taas mennyt syömään…

Tänään vuorossa hauis ja rinta treeni ja lyhyet venyttelyt.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti