keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Sunnuntaina oli hauispäivä salilla, en jaksanut tehdä rintaa ja ihan hyvä niin, koska nyt mun pikku kädet ovat olleet kipeenä. Jalatkin ovat olleet muussia perjantaina treenistä. 
Sunnuntain pose harkatkin meni ihan mukavasti, vaikka meitä oli tällä kertaa puolet enemmän kuin viime kerralla. Mun pitää hankkia kyllä uudet ja sääntojen mukaiset kisakengät, koska limpsuttelen niillä mun bikini kengillä. Tosin niiden suhteenhan voi taas säännötkin muuttua, kunnes lavalle astun. Ehkä jätän niiden hankkimisenkin taas viimetinkaan, kuten kaiken muunkin yleensä ;)

Selkäkin tuli kipeäksi pose treeneissä, sitä se levittäminen teettää :)
Tuntui, että asennot loksahtivat jo vähän paremmin kohdilleen, rinta/selkä ei ole enää jumissa.

Eilen tein selkää salilla, oli hieman voimaton olo, kun nukuin todella huonosti. Pyörin 2 tuntia sängyssä ja tuijottelin kelloa. 
Aamulla silmä sitten painoikin aikalailla, koirat päätti, että olisi aika nousta ylös. Isoin niistä kiipesi sänkyyn herättämään. Yleensä se makaa, että takajalat on lattialla, tänään se kiipesi ihan viereen asti. Kun mä vähänkin liikahdan alkaa se läpsimään mua tassulla.. :D

Tänään vuorossa jalat ja voi herranjestas mikä reeni. Osaan ottaa itseltäni mehut pois, vaikka ensin ajattelen, että en mä varmaan tänään mitään jaksa. JAKSOINPAS.

Kyykkyä leveetä ja kapeeta.
Hackia naama menosuuntaan ja perse menosuuntaan.
Taljassa pakarapotkuja, reidenojennuksia yhden ja molemman jalan.
Reiden ojennuksessa, mua alkoi kutittaamaan jalkoja, taisi mennä verta oikeaan paikkaan :)

Venyttelyt.

Selailin muuten uutta Body lehteä ja siellä oli ihan "outoja" naamoja ja nimiä, kyllä sitä huonosti nimet ja pärstät jää mieleen. Se että oma kisamenestys on ollut aikalailla huonoa (perseestä) , ei haittaakaan enää, koska tuskin kukaan edes muistaa mua :) Joten uudella höyryllä vaan eteenpäin, saapahan rauhassa reenailla. Oli siellä tuttujakin nimiä ja olen tosi iloinen jokaisen puolesta, jotka kisoissa on hyvin pärjänneet. Tosin jos multa nyt kysytään, että kuka mun sarjan voitti, en muista :) 

Mä en treenaa muita varten, vaan itseäni varten :) 
Mä menin salille, koska haluan olla kunnossa. En siksi, että haluan kisata. 

Menestys varmasti maistuisi makealle, sitä en kiellä, mutta ei tämä taviksena olo taida huono juttu ollakaan. Vaikka treenivuosia on takana paljon ja jonkun verran kisakokemusta, ei mun sähköposti tulvi kysymyksistä ihmisiltä, jotka haluavat kisaamaan. Voin vain kuvitella mitä se on niillä, jotka ovat hyvin menestyneet, vaikkakin lyhyellä kokemuksella. Ala siinä sitten muita neuvomaan, kun ekat kisat on takana ja treeniäkin vuosi. Mullakaan paljon kokemusta ole, että alkaisin varsinaista kisavalmennusta tekemään. 

Lenkillä.
 Menossa pose treeneihin.


Kotiin pose treeneistä.





2 kommenttia:

  1. yritin tähän jo eilen kommata, mutta iphone ei vissii synkkaa jotenki tän kanssa.. joten uusiksi! :D itse siis olin tosi pettynyt bodyn uusimpaan numeroon, nurisin siitä ihan kunnolla omassa blogissani.. ja mitä mitä, kisahommaa?! bodyfitnessiä taas? oot kyllä lavalla niin makia näky, odotan kovasti jos sua pääsis ihastelee lavoilla taas pian!
    ja siis mitä tulee naamoihin ja nimiin.. harvat sieltä jää mieleen tänä päivänä, kun kisaajia on niin hitosti.

    VastaaPoista
  2. Toista se oli silloin kun oli vaan Kiket ja Marjot :) Marjon kroppaa mäkin pienenä(lue lihavana) ihailin :)
    PItääkin kurkkaa tuo sun kirjoitus.
    Bodyyn mä sit seuraavan kerran menen, mutta en ainakaan ensivuonna, tuskin tässä sellaisia kasvupurähdyksiä tulee, että sinne on mitään asiaan vähään aikaan :)
    Mulla ei muuten kestä hermo puhelimella bloggaamista :D

    VastaaPoista