lauantai 9. marraskuuta 2013

Torstaina oli ihan lepoa jumpasta, mutta muuten se menikin sitten kaupungilla.  Miten mua ahdistaakin aina tuonne keskustaan meno niin kovin. Liikaa ihmisiä, mutta toisaalta kukaan ei välitä, kun kävelet kaupungilla olit sitten verkkareissa tai tälläytynyt parhaimpiisi. Siellä voi kadota ihmisjoukkoon ja kukaan ei muista, koitapa samaa tossa paikallisessa äääsmarketissa :) Nehän tietää siellä kassallakin, monta kurkkua ostat ja monta rahkaa…

Kassasta tulikin mieleen, että koska mä ainakin katson aina mitä muut ostaa. Peruskyylä juuri sinun takana.(varsinkin dietillä, koska mitään niistä ei itse saa ja on varmasti paljon parempia kuin omat eväät) Monta pussia sipsiä/saarioisten lättyjä/bissejä ja sokeroituja jogurtteja ja muita valmisruokia siinä hihnalla seikkailee ja katoaa kauppakassiin… Miettiikö kassa että tällaista paskaa ne ihmiset syö? (tuskin) Eräskin kyyläysreissu, Rouvashenkilö osti montaa eri sorttia valmisruokaa, kaljaa, röökiä, sipsejä…
Toki myös ilolla katselin, kun eräs mies latasi hihnalle aivan älyttömästä vihanneksia ja luomu elintarvikkeita. Niin eihän se mulle kuulu mitä muut syö, mutta teen lähinnä sellaista tutkimusta kaupoissa. :) varmasti joku katsoo mitä mun kärrystä löytyy, mutta mä voin aina sanoo että nää lihapiirakat ei oo mun, vaan ton karjun ;) Kyllä munkin välillä tekis mieli syödä lihapiirakkaa, mutta se kauhea rasvan tuoma kalvo suuhun ei ole kiva ja ei se kauaa nälkää pitele.

Kyllä mullekin on joskus tullut kaupan pakastealtaan pizzat ja ranskalaiset tutuiksi, ja sen kyllä  huomasi. Ei paljon vihanneksia lautasella näkynyt, sitten kun niitä alkoi näkymään, mitäs niille sitten tapahtui? Ne uitettiin tietenkin kermassa ja aurajuustoa perään. Nyt ollaan sit kasvis syöjiä ;) Ja koska on kasvissyöjä vedetään leipää noin paketti päivässä, leipähän on kasvis…
Alkoi kyllä farkut puristamaan ja piti suosiolla siirtyä isompaan vaatekokoon.
Parasta valhetta oli kyllä se, kun pukkarissa kaupassa sovitteli vaatteita ja kun koko 44 oli sopiva, niin siis nää vaatteet on vissiin vaan tehty pieniksi… Tsiisus sentään. Valhe nro. 2  kun jouduin syömään paljon lääkkeitä reumaan ja ne turvotti, ok ei se kortisoni yleensä ketään laihduta, mutta voishan sitä silti katsoa mitä suuhunsa laittaa?
Sitä on vaan itselleen  sokea, ihan sama laihtuuko vai lihooko, ei sitä ihan heti huomaa ja kaikkeen tottuun.

Eilen kävin tekemässä perjantain kunniaksi jalkatreenin, ei olisi kyllä yhtään huvittanut. Mutta ensimmäisen liikkeen jälkeen alkoikin taas sujumaan, kun hiki valui norona selkärankaa pitkin. Jes just niinkuin pitääkin.
Vuorojaloin prässiä.
Kapea hack.
1 jalan kyykky smithissä, toinen jalka lankulla(aika raskasta noiden kahden liikkeen jälkeen)
Syväkyykky smithissä, lankku päkiöiden alla, niin monta kuin menee ja n 30 s. taukoa ja uudestaan kun hengitys oli vähän tasaantunut.
Reidenojennukset, molemmin ja vuorojaloin.
Aika onnettomat venyttelyt tein, mutta sain tehtyä kuitenkin.

Ai niin huomenna olis posetreenit Kasvin Tiinan johdolla, toivottavasti mä en nyt sit unohda sitä tässä vuorokauden aikana…

Torstaina jo vähän harjoittelinkin tota kävelyä, kun olin eräässä näytöksessä mukana. Mä jouduin tekemään muutaman tanssiliikkeenkin lavalla… siis oikeesti. Mä oon nyt siit nostanut ainakin käden ylös koreografin mukaan, että kyllä sitä voi jo tanssimiseksi sanoa. :) Ei ne korkkarit kyllä kauheen ihanilta jalassa tunnu, mutta minkäs teet. (Teko)Hymy naamaan ja kävelemään :)

Tänään ohjelmassa oli olkapäitä ja ojentajia.
Tuli kauhean huono olo sarjojen välissä, perille meni. Olkapää liikkeiden jälkeen en meinannut saada käsiä ylös, kun piti taljaan köyttä vaihtaa. Ojentaja liikkeissä, meinas ykä lentää, mutta sain nieltyä takaisin. Pienet venyttelyt ja kotio syömään.

Tällainen olo mulla oli siellä näytöksessä :) 














3 kommenttia:

  1. haha! loistava kuva! mullon useesti juuuust toi fiilis. XD
    ja ootsä muka ollu kokoo 44? etkä. jos oot ni pitää sun laittaa kuva siitä?! mulla oli ennen raskautta housukoko 42. mä oon normistiki aika levee tosta lantiosta. reidet ei ollu, eikä yläkroppa. olin semmone epätasasen malline. Josko nyt saatas yhteneväisempi linja ja look!
    jos oot siis eläny joskus epäterveesti, ootko kertonu siitä? jos oot ni linkkaatko mulle sen blogitekstin? mä rrrrrrakastan elämäntapamuutostarinoita! :D
    Mä teen samaa kauppastalkkausta ja oon niin hirvee että tunnen sisälläni sairasta mielihyvää siitä kun itse ostaa pelkkää järkevää. (en aina osta, mut sillon ku ostan, ja joku muu ostaa sipsei..)
    joo, mä luen superaktiivisesti. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=364129300353655&set=pb.363846430381942.-2207520000.1384026482.&type=3&theater
      Tässä vähän esimakua :)

      Poista
  2. oon todellakin ollut kokoa 44 :) arvaa vaan onko yhtään kuvaa tallessa… tai jos on niin ei ainakaan digitaalisessa muodossa :)
    en oo varmaan kertonut siitä, tai en kyllä muista koska olen kirjoitellut yli 1000 kirjoitusta,että voi semmoinen jonnekin olla eksynyt.
    se varmaan tapahtui hiljalleen, pieninä heräämisinä omaan paskaan oloon ja sitten, kun tuli ensimmäiset kisat 2008 aloin vasta aikuisten oikeesti syömään siistimmin.
    Kauppa stalkkaaminen on varsinaista hupia, vaikkei itsekään täydellinen ole niin voihan sitä aina tuijotella :D
    Ja toi Kuva on kyllä just mun fiiliksiä kertova, koska en yleensä pukeudu hienosti tai seksikkäästi niin nyt oli kyllä niin pieni pikkumusta että paukkui...

    VastaaPoista