tiistai 10. joulukuuta 2013

Eilen oli takareisi jumppa ja hieronta. Olen kärsinyt muutaman päivän päänsärystä ja se on tuottanut tuskaa iltaisin. Tulee oikein huono olo ja aamullakin tuntuu, ettei kierrä veri päässä(joo joo ei se kierrä siellä muutenkaan)

Sain eiliselle ajan hierontaan, joka helpotti asiaa, mutta kotio päästyäni parin tunnin sisällä se alkoi taas.  Sainpas taltutettua sen buranalla ja menemällä nukkumaan.
Tänään ei aamulla särkenyt päätä. Sattuu vain takareisiin ja selkään + kaikkiin muihin paikkoihin mihin hieroja koski :) Varasin rohkeana uuden ajan perjantaille, mun niskat ei mulle enää kettuile :)

Viime viikolla ei ollut olkapää jumppaa ollenkaan (kipujen takia) ja tänään varosvasti koittelin niitä jumppailla. Ylemmältä taholta tuli käsky jumpata vähän kevyemmin, kuulemma oikeasti kevyesti eikä kuten yleensä olen tehnyt…(eli apinan raivolla loppuun asti vaikka kilon painoilla)
Tänään jätin sitten sarjat hieman kesken. Kyllä mä joskus tottelen :)


Eilen salilla mulle sanottiin, että olen tosi hyvin saanut lihasta ja perään kysyttiin, onko se ollut tarkoitus?(Sanoin, että vahinko) Tänään sitten aihetta sivuttiin hieman samantapaiselle kysymyksellä tai toteamuksella, että oot saanut lisää painoa… Joo oon saanut ja kuulemma kesällä voi sit hieman kiristellä. Kiristele ihan kuule keskenäs. Sain myös kuulla, että hänen painonsa on pysynyt samassa jo 4 vuotta!! No kivat sulle sitten vaan.
Paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa.
Karseeta jos kaikki syöminen ja treenaaminen olis vaan laihduttanut mua :D

Mä meen syömään.

Vasen pari päivää sitten ja oikea kuukausi sitten..

Kasvaa se ?



1 kommentti: