keskiviikko 11. joulukuuta 2013





Kuinka usein teet asioita, joita et haluaisi tehdä?  Asia jota teet toistuvasti ilman, ettei se tuota sulle mitään iloa, onnistumisen tunteita tai että siitä ei nauttisi??
En puhu tiskaamisesta, siivoamisesta, laskujen maksamisesta.. Minulle ei ainakaan tule ihan heti mieleen.

En käy salilla siksi, että mun olisi pakko.
En syö kuten syön siksi että joku pakottaa mut siihen.(Tai no jos on tavoitteita joita pystyy saavuttamaan syömällä, ehkä sitten, mutta sekin on vapaasta tahdosta)
Mä nautin molemmista, on ihan turha tulla selittämään, että relaa hei ja elämästä pitää nauttia!!!

Kenelläkään ei ole oikeutta sanoa mulle miten mun pitää nauttia MUN elämästä ja sama pätee toiseen suuntaan myös. Mä en sano kenellekään, että hei jätä toi suklaa ja siirry porkkanaan niin sulla on parempi olla.
Mun relaaminen on ihan jotain muuta, kuin se että valvon aamun asti siiderin ja kossun kanssa ja jonottelen aamuyöllä taksia kotiin. Tai että tyttöjen kanssa mennään ristelylle ja tuliaisina on paha olo ja hirvee morkkis, mut hei pitäähän sitä nollata. Toki on varmaan asioita joista jään paitsi monestikin, mutta sekin on omasta tahdosta. Jos mun alkaa tekee mieli nollata niin varmasti sen tekisin.
Jos se elämän tyyli sopii sun vartalolle ja mielelle niin anti mennä vaan. Mä en tule sua arvostelemaan sun elintavoista.
Jokainen tietää varmasti suurinpiirtein miten se makkara siitä vyötäröltä katoaa tai miten se siihen kasvaa. Asioiden eteen ei vain aina jaksa tehdä töitä kovin pitkään.



p.s mä relaan sarjojen välissä ;)


Ainiin jos Bataatin uppopaistaa ja pyyhkii rasvat pois, se on kuulemma terveellinen, saanen epäillä.










3 kommenttia:

  1. Argh.. Mä en tiedä mitään raivostuttavampaa kuin se, että terveelliseen elämäntyyliin todetaan, että KYLLÄHÄN ELÄMÄSTÄ PITÄÄ NAUTTIA JA HERKUTELLA JA JUODA ALKOHOLIA!! Niin kuin tässä kärsien eläisi tätä elämää. Ihan on vaan aina yhtä käsittämätöntä, miten ihmiset eivät ymmärrä, että ollaan kaikki erilaisia ja tykätään eri jutuista. Se mikä on toiselle kärsimystä, ei oo sitä toiselle. Ja se mikä on toiselle relaamista tai herkkua, ei ole sitä toiselle.

    VastaaPoista
  2. Jokainen saa tehdä omien valintojen mukaan, mutta sekin on vain niin totta, että tätä monet ajattelee vammaisuutena. Kun ei dokaa tai "syö" ei paljon kutsuja satele ;) Käyn edelleenkin kahviloissa kavereiden kanssa jos kaverille maistuu Latte, mulle sopii tavallinen kahvi. Ravintoloissa saa ihan suhteellisen terveellistäkin ruokaa. Ruoka ulkona on vaan ollut mulle monesti pettymys, makunystyräni on tottuneet suhteellisen siistiin ruokaan tai sit mä oon vaan niin pirun hyvä kokki… jep jep menen aina siitä mistä aita on matalin.
    Tosin siihen rasvaiseen ja makeaan ruokaan/herkkuihin varmsati tottuisi jos antaisi niille mahdollisuuden, mutta se vessa ralli ei kauheasti houkuta, joka tulee yleensä kun suuhunsa jotain erilaista mättää.

    VastaaPoista
  3. Harvassa on ne kerrat jolloin teen jotain mitä en halua tehdä. Kyllä elämästä pitää nauttia ;) Kuuntelen intuitiota ja annan sille usein vapaat kädet tehdä päätös. Yleensä se on sitten se oikea ratkaisu (vaikka olisin itsenäisesti päättänytkin jotain muuta.

    Eipä noita kutsuja kovin paljon heru kun ei syö eikä juo, siis toisten mittakaavassa. Herkuttelen kyllä, mutta omalla tavallani. Itse tehty ruoka on ihan parasta!

    VastaaPoista