torstai 19. joulukuuta 2013

Terve mieheen ja naiseen vaan.

Mä oon pari yötä köllötellyt taas sohvalla, kun toi kuorsaaminen ottaa hermoon. Hermoon ottaa myös sohvalla nukkuminen, mutta minkäs teet. Vähempi paha on kai nukkua huonosti sohvalla, kuin helvetin huonosti sängyssä?? En tiijä, mutta mä odotan helmikuuta, kuin joulua. Silloin meille tulee se uniapnea laite. PLIIIIS TUU JO.
Aattelin tossa kyllä yksi yö, että mä soitan sinne ja käyn hakemassa sen vehkeen, sen verran hermoon otti. Toisia ajatuksia ei uskalla edes kertoa, että miten sen kuorsauksen sais loppumaan...

Miten se unen puute ja huono laatu sitten vaikuttaa? No voin kertoa, että tietenkin uni on pätkittäistä. Ei oikein kunnolla pääse siihen syvään uneen, joka on tietenki se tärkein. Eihän tässä muuten palaudu, ei pelkästään ruumiillisesta väsymyksestä vaan ihan tuosta henkisestäkin. Virkeetä tässä firmassa ei olla nähtykään vähään aikaan.
Keittelen kahvit usein ilman pannua, hirveen paljon kätevämpää olisi tietenkin keittää ne pannuun eikä siihen pöydälle. Tavarat on kadoksissa, kummallakin,  mutta kun ei nää niin ei nää.



Ainiin oo mä treenannutkin ja hieronnassa olen käynyt. Viime viikolla pari kertaa ja tällä viikolla saman verran. Tuntuu auttavan, mutta toissa päivän olkapää treeni( joka oli loistava) tuntui kyllä vähemmän ihanalta seuraavana päivänä. Ei auta itku markkinoilla.

Jalkaosastolla mä olen siirtynyt etureisi- ja erikseen takareisi jumppiin. Kyllä tuntuu sekin toimivan, yleensä mulla on ollut ongelma se, etten saa etureisiä juuri koskaan kipeäksi. Nyt sekin ongelma on poistunut, jippii.

Eilen  oli  lepopäivä, kävelin tosin kauppaan, ettei ihan maatessa mene koko päivä.

Tänään mä treenailin selkää, ihan vaan siks että huomenna taas hierotaan. Mikäs sen mukavampaa kuin lihasarka selkä ;)


Meillä on uusi selkälaite salilla, se on ihan huippu..


Mutta joo positive thinking on ollut hieman hakusessa täällä. Jospa se siitä sitten ensivuoden puolella…

P.s Olin muuten varma,että aatto on keskiviikkona… eikai se juurikaan haittaa :)






2 kommenttia:

  1. Eikö sen ukon kuulus mennä sinne sohvalle ;)

    VastaaPoista
  2. :) kyllä se menee, mutta päsen helpommalla kun itse hiivin sinne… vuorotellaan kyllä :D

    VastaaPoista