lauantai 11. tammikuuta 2014

2 päivää meni ilman salia, ensin oli ihan normi lepo päivä ja toinen tuli hieman vahingossa. Mä toki märisin sikiöasennossa sohvalla, että mä haluun salille ja tirauttelin itkua samalla. No ei sentään , mutta pahalla tuulella olin, kun suunnitelmat et menneet putkeen ja karsee nälkäkin iski.

Tänään olin sitten kamalan vaikean valinnan edessä, että treenaanko selkää, joka on jo iso, kuin ladon ovet vai pikkuruisia etureisiä. Mikä tästä vaikean tekee? Jos teen selkää ajattelin tehdä maastavetoa ja se taas vaikuttaa jos teen huomenna kyykkyjä... ah valintoja valintoja.
Tein kuitenkin selkää ja huomenna kyykkyä ihan senkin uhalla, että koivet huutaa hoosiannaa.
Mavea tuli tosiaa tehtyä aika monta sarjaa ja päässäni salaa ajattelin uusia ennätyksiä. Ne tuli toistollisesti, hyvä mä. Kohta mä ehkä uskallan laittaa sit vähän lisää painoja... sit vasta kun saan tehtyä kunnon kympin 100kg. Nyt meni 6 toistoa ja tokalla töräyttelin 5 toistoa. Sitä ennen hinkkailin tietenkin pienemmillä painoilla alle.
Sitten hieman kulmasoutua, ylätaljaa ja muita ihania liikkeitä.


Ai niin  ajelin kauhakuormaajalla, bodari kauhassa eilen. Tyhjennettiin rännejä :) luottoa meikäläiseen mitä ilmesemmin löytyy. Kyllä mä olin aivan varma että jonkin sortin tapaturma voi tapahtua, mutta ei mitään.. selvittiin säikähdyksettä.



Aijuu mun oven taakke oli imestynyt mieluisa pönikkä. Ai että, kuule jos ette ole kokeilleet suosittelen kyllä. Ei voi pannarin tekeminen olla helpompaa. Toki jos jollain on ruokavalio tiukilla tämä voi olla liikaa siihen, mutta kyllä se siellä kaapissa säilyy kevääseenkin :)
Lätystä tuli kertaheitolla lätty, eikä mitään repaleista tiskirättiä. Vetelin sen ihan paljaaltaan, kun ei marjoja siihen hätään löytynyt(jaksanut kaivaa). Makea se kyllä on, eikä tarvitse mitään makeutusta laittaa enää päälle.





Loppuun persekuva. Hauskaa viikonloppua.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti