tiistai 28. tammikuuta 2014


Eilen selkää salilla. Aloittelin maastavedosta ja se meni aika kivasti. Olisi luultavasti tullut uudet enkat, mutten jaksanut alkaa repimään väkisin, katsellaan sitten syssymmällä.
Tein kyllä enemmän toistoja kuin aikaisemmin. Odottelen rauhassa että saan sillä 100kg tehtyä 10 toistoa ja sitten vasta lisää rautaa kehiin. Tänään en tehnyt edes satasella 90 kilolla nitkuttelin.

Yleensä teen maastavedon telineestä ja koitan säästää mun selkäparkaa, mutta eilen tein sitten ihan oikeasti maasta. Härre good se eka nosto on aina kovin jännittävä :) Mulla niin tuolla takaraivossa soi aina mun selkä operaatiot, se on ehkä ihan hyvä juttu, koska muuten mä olisin varmaan koittanut 150 kilolla jo ajat sitten(niin varmaan) Tärkeintä, selkään ei satu yhtään, ei edes tänään. Yleensä selkä on aivan jumissa takareisijumpan jälkeisenä päivänä, vaikka kuinka venyttäisi jalkoja treenin jälkeen..

Nuoli mun selässä oli vissiin lääkärille, että tietää kumpaa puolta roplaa..




Ruokakin pysyy kitusissa jo paremmin ja syyllinenkin moiselle löytyi, ne ulkomaiset marjat. Ihan hyvä laihis jos pitää mekkoon mahtua(vitsi), mutta aika mahdoton jos haluaa, että olisi energiaa tehdä jotain muuta kuin juosta huussin puolella.

Kävin myös hierojalla eilen (2 tunnin setti), oma vika kun ei ole pitkään aikaan käynyt. 4 viikkoa edellisestä, näin ei voi jatkua. Pakko käydä hieman tiheämmin, koska juuri saatiin paikkoja mukavasti aukeamaan ja sitten mä pidän tommosen tauon. Lihashuoltoon kuuluu myös hieronta, ei se pelkkä venyttely ainakaan mulla riitä.
Nyt mulla on seuraava aika torstaina ja maanantaina, jippii.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti