torstai 9. tammikuuta 2014

Hei mä oon käynyt jo melkein vuoden salilla, tosin kesällä mulla oli pari kuukautta taukoa treenistä. Käyn mä lenkilläkin välillä. Ruokavaliota oon noudattanut tosi tarkkaan, paitsi sen pari kuukautta kesällä ja viikonloppuisin. Ja jos mä oon jotain herkkuja vetänyt, en oo sitten syönyt ruokaa niin paljon samana päivänä, enkä seuraavana.
Mietin että miksi mulla on edelleen läskiä, vaikka treenaan niin kovaa ja paljon.???? Eikö niiden lihasten pitäisi alkaa jo näkymään jossain? Mun jalkatreenitkin on tosi kovia ja teen kyykkyäkin 20 kilon kahvakuulalla. Mä en halusi kuitenkaan mieheltä näyttää, mutta silleen kiinteytyä ja polttaa rasvaa. Joku sano et mun hauis on liian iso niin lopetin sen tekemisen kokonaan, mulla on varmaan sellaiset geenit että käsiin tarttuu paremmin lihas.


No kyllä niiden pitäs jo parin kuukauden treenin jälkeen alkaa pullottamaan hullunlailla, ihme ettei niin oo jo käynyt. Lihashan kasvaa levossa ja luulisi ton parin kuukauden tauton aikana jotain tapahtuneen.
 Jos sä treenaatkin liian isoilla painoilla? Isot painot saa lihakset kasvamaan kaameen isoiksi ja pienillä painoilla saa sellaiset tyttömäiset lihakset.
Ruokavalio kuulostaa kyllä ihan hyvälle, eikai sitä tarvii niin viikonloppuisin noudattaa, kunhan viikolla syö edes jotain ja viikonloppuna voit ottaa rennommin. Pitäähän sun nauttii elämästä kanssa?
Kannattaa varmaan miettii viittiikö siellä salilla edes käydä, jos ei mitään tulosta oo tullut.. Helpommalla pääsee jos käyt vaan lenkillä jos oot vaikka karkkia vähän ottanut.
Kun syöt yhden levyllisen suklaata, ei tarvii esim. juosta kuin 4 tuntia, että sä oot kuluttanut sen. Ostat vaan hyvät lenkkarit.
Ei Muutakuin tsemppiä treeniin ja hukkaa se salikortti, voit varmaan pyytää rahat takaisin.

Edellä mainuttu tarina EI ole tosi...

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti