tiistai 7. tammikuuta 2014

Herkuttele ja laihdu.
Tekeekö dietti sinut tyhmäksi.?
Liikunta tekee vähärasvaisesta ruoasta herkullisempaa.
10 parasta syytä kuntoilla.
Lähtikö treenaaminen lapasesta?



Mitä linkkiä klikkaisit ensimmäisenä? Tai klikkasit?

Lähtikö treenaaminen lapasesta juttu taisi olla jo heti ensimmäisenä päivänä tätä vuotta. Sen kun lukee niin tulee sellainen aijaa, no en mä sit lähekään lenkille jos se lapasesta lähtee. Tuun vielä ylikuntoon.

Ylikunto on kyllä ihan todellinen ongelma, mutta ei se heti parin lenkin tai salikäynin jälkeen tule. Kipeät lihakset ei tarkoita ylikuntoa kuitenkaan, tai jos käyt säännöllisesti jumppaamassa, et ole liikunta riippuvuvainen. Mitä jos istut kaukosäädin kourassa sohvalla, säännöllisesti, useita tunteja päivässä oletko TV- riippuvainen, vai sohva- riippuvanen, tai ihan vaan laiska. Olishan se aika kamalaa jos sitä kuoppaa siinä sohvan nurkassa ei kuluttaisikaan 4 tunnin ajan viikossa.
Leikitään ajatuksella, että kävisit liikkumassa 4 kertaa viikossa, joko salilla/lenkillä/jumpassa/uimassa. Ainiin tuleehan ne matkatkin sinne ja takas, suhkut ja kuivaamiset.. okei valehtelin, saattaa mennä aikaa enemmän, kuin 4 tuntia viikossa.




Omat treenit oli tänään ojentaja ja olkapäät. Hyvin sain treenin lohkeamaan oikeisiin osoitteisiin.
Lämmittelin hieman vipareilla joka suuntaan ja tein sen jälkeen pystypunnerrusta. Siihen sain taas tehtyä lisää toistoja ja lisäsin hieman painojakin. Pystysoutua perään ja lopuksi vipareita, etunostoja ja takaolkapäätä. Ojentajille hieman dippailin kevennetysti, eikä olkapäähän ainakaan kovin paljon sattunut. Voin ehkä ottaa sitä useammin ohjelmaani taas.

Huomenna ajattelin pitää lepoa, tosin käyn antamassa anopille vauhtia salilla.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti