perjantai 3. tammikuuta 2014

Juuri kun pääsen kehumaan, että olen nukkunut hyvin ja on enempi virtaa, nukun heti huonommin :D
Mä oon vaan pyörinyt muutaman yön ja aamulla mä oon kuin persiiseen ammuttu karhu(no ei se juurikaan poikkea vaikka nukkuisin hyvinkin)
Ehkäpä jos hieman valitan nukun paremmin... Toivoa sopii siis.


Eilen oli takareisitreeni, niihin mulle on tullut viha/rakkaus suhde. Treenissä tuntuu ettei mene perille, mutta auta armias tänään on kyllä olleet kipeenä. Turha siis kiukutella paskaa treeniä, kun tuntuu silti uppoavan.
En oo kyykännytkään pitkään aikaan ja ajattelin ottaa sitä taas jalkatreeneihin mukaan, kun tuo selkä taas tuntuu toimivan paremmin. Se meinaa mennä aivan älyttömään pumppiin varsinkin takareisi treeneissä ja mun tarvitse hetki sitten pyytää hieman auttavaa kättä salilla sitä aukomaan. Naamalleen penkille ja mies hommiin. Harmi vaan, kun ei mennyt perse jumiin, joutu hieromaan vain selkää.


Tänään sitten huonojen unien jälkeen painelin kosmetologille jatkamaan unia.
Iltapäivällä salille, kun en ennen kosmetologia kyennyt...
Hinkkailin hieman hauista ja ojentajaa. JA kyllä ruuhkat ovat alkaneet salilla :)



Tää vuosi on pyhitetty "paheille", koska viime vuosi meni niin särmällisesti ainakin tuon ruokapuolen kanssa. Mähän olin lähes tulkoon koko vuoden dietillä, kun kisasin keväällä ja syksyllä. Annetaan tää vuosi ruholle aikaa palautua :)









2 kommenttia:

  1. Vau mitkä jalat! Siitäpä tavoitetta tänne. :)
    http://fitever.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Voi Kiitos Laura. Tsemppiä treeneihin, kyllä ne siitä muhkuksi muuttuu :D

    VastaaPoista