tiistai 14. tammikuuta 2014



Mähän en juuri koskaan tee penkkiä ja juuri siksi mä aattelin sitä tänään hieman koittaa. Mun tulokset siinä on kyllä aina olleet tosi onnettomia. Viimeksi olen koittanut penkkiä noin 3 kk sitten ja muistaakseni sain just hikisesti 40 kiloa ja sillä 8 toistoa.
Tänään ajattelin, että ihan sama mitä sieltä tulee, mutta kunhan edes tuntuu oikeassa lihaksessa, eikä satu olkapäähän.
Ei se tulos huimaa vieläkään, mutta aika hyvin kuitenkin jos ottaa huomioon etten sitä koskaan tee, ainakaan tosissaan.
Lämmittelin kunnolla pienemmillä painoilla ja lisäilin painoja hiljalleen ja lopuksi painoa oli 55 kiloa ja tein sillä 10 toistoa. Sen jälkeen vielä pari sarjaa 50 kilolla ja kyllä ne tais perille mennä. Eipä noilla paljoa leveillä, mutta mieltä kyllä lämmitti, kun viereisessä penkissä pojat teki pienimmillä painoilla :)

Hauista tein myös, jospa sekin siitä hieman kasvaisi hiljalleen. Tuntuma oli hyvä ja perille meni, koska nyt mun pitää melkein pyytää apua hiusten pesuun.











4 kommenttia:

  1. hei söde! oha sielä voimanpattia vallan auringossa kuvattu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D joo näyttää varjossa paremmalle :)

      Poista
    2. jaa vaatteissa. :D eiku oikeesti, mun piti kommaa jo eilen että vähän olit semmone taskumaskotti kun sieltä pipon sisältä kurkkasit siinä kuvassa.

      Poista