sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Pari lepoa takana. Niskat on jumissa ja kärsin päänsärystä, nukkunut huonosti ja väsyttää.  Kuorsaaminen on vähetynyt ja hiljentynyt, mutta silti nukun huonosti ja näen mitä ihmeellisempiä unia. Lentäviä vamppyyreja ja muita taistelukohtauksia :)
Mä en voi illalla katsoa telkkarista juuri pikkukakkosta jännittävämpää, koska yöunet menee ihan plörinäksi, hyvin usein.

Mä oon niin herkkä :)

Sain myös mun uudet kisakengät, tilasin siis hyvissä ajoin. Sääntömuutokset ja ne vanhat kengät oli tietenkin epäsopivat lajiin.
Ne näytti kauhean pieniltä, mutta kyllä ne jalkaan meni kokohan on 36, varsinainen kavio :)
Niillä oli jopa ihan helppo kävellä, korkoa kun on vähempi kuin edellisissä. Noillahan voi vaikka kyykkää salilla...
Hintaa tuli 59 euroa toimituksineen,  jos olisimme tilanneet ne täältä hintaa olisi ollut 88 euroa. selvää säästöä siis.


Tänään tein rintaa ja hauista. Uudet ennätykset nykäsin penkistä, tänään vähän isommalla painolla. Hiki tuli penkkiä vääntäessä :)
Mun maha on voinut hieman huonosti ja ruoka ei tunnu imeytyvän nyt jostain syystä, joten olen ihan tyytyväinen tämän päivän treeniin, vaikka olisin ehkä toivonut hieman enempi toistoja. Aina ei voi voittaa :)

Oon mä ainakin ruskeempi ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti