tiistai 28. tammikuuta 2014

Tänään oli harvinaisen paska jalkatreeni.
Kaikki tuntui helvetin raskaalle ja kiukkuhan siinä tuli. Bodari alkoi jotain neuvomaan ja sano ohimennen mun asenteesta ja mullahan meni herne nenään samantien. Mun asenteessa mitään vikaa oo rauta oli vaan niin painavaa tänään. Keskivartalon tuki kusi ihan totaalisesti kyykyssä, johtunee eilisestä maastavedosta. Kyllä mun etureidet on ihan loppu, vaikka huono treeni olikin.

Kyykky
Prässi+ istumaprässi.
Reidenojennus
Siinä oli mun liikkeet tänään, mutta sarjoja sitäkin enempi.

Huomenna pidän lepoa ja torstainkin.


No joo oikeasti, ei se mun päivää pilannut. En vaivu itsesääliin(pahasti), tälläisia treenejä välillä tulee, osaapa sitten taas nauttia niistä paremmista hetkistä enempi. Harvemmin tämmöistä tuleekaan, mut tuleepa kuitenkin :)


Mun jäätyvät sormeni saivat lämmikettä, kun paikallisessa äääs marketissa oli tumppujen myyjä. Mä oon pitkään etsinyt kunnon hanskoja/lapasia, joilla saan nää mun nakkisormet pysymään lämpimänä. Katselin UGG merkkisiä tumppuja ja niiden hinta syletti niin kovin ja varsinkin jos ei sitten lämmitäkään mun herkkiä käsiä, 140 euroa+ toimitus. Ihan sama, vaikka olis kuinka Uggia en tilaa. Nämä maksoi 25 euroa ja pitäs olla lämpimät, jos mä tussilla aherran niihin Uggit niin oon muotitietoinen ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti